  • Data: 2014-10-14 22:56:22
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-14 21:25, neelix wrote:

    > Przejście to część jezdni a jezdnia jest dla pojazdów. Pieszy jest
    > intruzem więc ma mniej do powiedzenia.

    Gdyż, albowiem, ponieważ? Bo ustawa PoRd ma na to inne zdanie - pieszy
    na przejściu ma pierwszeństwo. Trochę ułomene, ale nie stawia go to w
    pozycji "gościa".

    > Zawsze obowiązuje jakaś
    > hierarchia.

    No i właśnie się zmieni... Rozumiem, że cię to boli i na przykład na
    jezdni wyżej w hierarchi od małych mobilków stawiasz duże mobilki?

    > I tak pieszy już ma przywilej, bo na przejściu jest
    > chroniony prawem.

    Hm - mniej więcej takie jak ofiara jest chroniona prawem przed dresem -
    niezły przywilej....

    No to protestuj dalej.

    Shrek.