-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Mon, 13 Oct 2014 21:04:45 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 45
Message-ID: <m1h7o8$dd1$1@node2.news.atman.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0ll19$453$1@node2.news.atman.pl>
<m0lloo$rr5$1@node1.news.atman.pl>
<8...@p...pl.invalid>
<m0ltjp$cvi$1@node2.news.atman.pl> <m0mc7u$krp$1@node1.news.atman.pl>
<m0mhqb$26d$1@node2.news.atman.pl> <m0mkor$u43$1@node1.news.atman.pl>
<m0mlmc$679$1@node2.news.atman.pl>
<54315b25$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s42e$oc1$1@node1.news.atman.pl>
<54319e59$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s9fr$mb2$1@node2.news.atman.pl>
<5431b204$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
<m0se1u$rlv$1@node2.news.atman.pl>
<543abbd1$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
<m1eq8e$1q5$1@node2.news.atman.pl> <m1h34q$2lt$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1413227080 13729 89.76.149.73 (13 Oct 2014 19:04:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Oct 2014 19:04:40 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546893
[ ukryj nagłówki ]>> Skład kolejowy zawsze ma pierwszeństwo bo rozpedza sie i hamuje na 2 km,
>> taki transport bylby nieoplacalny gdyby musial zatrzymywac sie na kazdym
>> przejezdzie. Tu straty bylyby ogromne,
>
> I co z tego ?
To, co napisałem wyżej. Nie zrozumiałeś ?
Jesli pociąg miałby się zatrzymywac na przejazdach to ledwo gdyby się
rozpędzil już musiłaby sie zatrzymywać.
Dlatego wiekszość torów można by zwinąć bo taki transport nie miałby sensu.
Samochody jak widac sobie radza.
> Straty pojazdów na hamowaniach na jezdniach SĄ OGROMNE.
Straty są znacznie mniejsze jeśli na przejeździe zatrzyma sie 20 aut zamiast
hamowac pociag. Przejazdów kolejowych jest na tyle mało, że dla samochodów
nie stanowi to problemu, za to juz sobie wyobrazam korek na torach :)
> Wystarczy sobie wyobrazić ile w trasie paliłby pojazd poruszający się ze
> średnią prędkością taką jak w mieście czyli np 30km/h i porównać z tym ile
> pali w mieście.
Ale samochody w trasie nie poruszają sie 30km/h mimo iż zatrzymuja sie na
przejazdach i również nie wpłynie to znaczaco na spadek prędkości gdy będą
zatrzymywać sie na przejsciach dlatego, ze dotyczyc to bedzie glownie miast
gdzie predkosc i tak juz jest niska, a bedzie znacznie bezpieczniej.
>> ale nie odpowiedziales mi na pytanie.
>> Dlaczego 20t TiR musi ustapić tobie, czasem nawet tramwaj ?
>
> Bo niekiedy bierze udział w ruchu ulicznym. Jak pieszy wózek prowadzi po
> jezdni to też trzeba mu ustępować.
Wlasnie, czasem mimo znacznie wiekszej masy musimy ustapic.
>Inaczej niż na przejściu.
No i to sie zmieni bo przejscie i okolica to specyficzne miejsce gdzie
pieszy jako slabszy nawet nierozgarniety musi byc chroniony.
Dzisiaj przygotowywalem do nowych przepisow kilku kierowcow jadacych za mna.
Przy pierwszym hamowaniu byli troche zaskoczeni, ale przy nastepnych pasach
i nastepnych juz trzymali odpowiedni odstep i pieknie wszyscy zrobilismy to
plynnie w ogole sie nie zatrzymujac tylko redukujac do 2. Kumaci piesi
przeskoczyli przy okazji dziekujac.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.14 21:33 mk4
- 13.10.14 23:42 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 11:49 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 19:04 John Kołalsky
- 14.10.14 19:27 m
- 14.10.14 19:40 Cavallino
- 14.10.14 20:00 neoniusz
- 14.10.14 20:02 neelix
- 14.10.14 20:12 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 20:52 John Kołalsky
- 14.10.14 21:25 neelix
- 14.10.14 21:34 neelix
- 14.10.14 21:44 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 21:52 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO