  • Data: 2014-10-14 21:52:04
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:m0sgkn$75l$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy będziesz czuł się jak zbity murzyn, gdy przymusowo
    > przepuścisz pieszego ?

    Ja mówię imporcie zachowań, które są mentalnie obce i sprzeczne z rozumem.

    > W Francji nikt nikogo nie zmusza do tego.
    > W Polsce pewnie są tacy co jedzą i piją.

    To dlaczego my mamy być zmuszani?

    > No tak, najmądrzejszy to jesteś ty.
    > Tacy mądrzy jak ty taką władzę wybrali.

    Widocznie nie tacy jak ja.

    > Widocznie nie wystarczyło. Pomysł nie wziął się znikąd.
    > Wyborcy zainspirowali posłów.

    Wystarczyło, ale się nie chciało. Tylko piesi wybierają? A gdzie głos
    kierowców? 75% kierowców do czasu nakazu nie świeciło w dzień.

    > Tysiąc by zrozumiało, jeden nie i ten jeden by zginął na przejściu
    > dla pieszych.
    > Tysiąc by przeszło "z duszą na ramieniu" bez długiego oczekiwania,
    > jeden by zginął.

    I tak zginie jeśli tak mu zapisano. Zginie na przejeździe kolejowym, bo
    nieopatrznie zrozumie że pociąg stanie. Przypomina mnie się film "Oszukać
    przeznaczenie".

    > I vice versa :
    > Przy takiej infrastrukturze i zachowaniach kierowców nigdzie
    > nie da się przejść, bo u nas pojazdy jadą cały czas, a kierowcy nie
    > organizują się w grupki, jadą za szybko, wyprzedzając na przejściach.

    To niech piesi żądają dostosowania infrastruktury bez upieprzania innej
    grupy.

    > Jeżeli tylko 7 lat bierzesz pod uwagę to teraz masz ok. 22 lata ?
    > Wcześniej było "do życia" i nie było absurdów ?
    > W którym kraju nie ma absurdów ?

    Takich absurdów nie było. No kto świecił w słoneczny letni dzień? Komuna nie
    miała tak idiotycznych pomysłów. Można było zrozumieć okres jesień-zima, ale
    świecenie latem??? Niewiele brakowało by uraczyli nas alkomatami za nasze
    pieniądze i pewnie obowiązkiem corocznej legalizacji podczas przeglądu auta.
    Nie obchodzą mnie inne kraje. To ich problem.

    neelix