  • Data: 2014-10-11 11:32:36
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj rano nie wystarczyło. Jak zwykle nie lazłem na przejście tylko
    > chciałem samochody przepuścić i zostałem właśnie z metr, ale jakiś ....
    > koniecznie chciał mnie przepuścić i znowu ktoś z naprzeciwka jechał a był
    > akurat w takiej odległości, że ani nie mógł przejechać ani zwolnić tylko
    > musiał się zatrzymać bym ja przeszedł. A to przepuszczanie niczego
    > sensownego nie daje bo droga mało uczęszczana jest i ja sobie spokojnie
    > mogę poczekać by dwa samochody ważące w tym przypadku w sumie dwie tony
    > przejechały.

    Skoro tak bardzo zależy ci, żeby nikt cię nie wpuścił na przejście, to stań
    w odległości nie 1m tylko 20 :) Wtedy problem będziesz miał z głowy. Jak nie
    zobaczysz samochodu na horyzoncie to biegnij :)
    Dla kierowcy obserwującego z daleka pól metra czy metr nie odgrywa różnicy.
    Jesteś zbyt blisko przejścia i niestety masz problem bo część kierowców
    zaczyna zachowywac sie kulturalnie byc może przywożąc nawyki z państw
    cywilizowanych.
    Stać przy przejściu i mieć pretensję o to, że zostało się przepuszczonym.
    Normalnie jak cie czytam to ręce i nogi opadają. Coś chłopie z tobą jest
    chyba nie tak.
    Następnym razem jak widzisz, że samochod się zatrzymuje to machnij mu ręką,
    żeby jechał. Przecież ty możesz poczekać hahahaha.