eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
    <m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
    <m0kfg8$db5$1@usenet.news.interia.pl>
    <5430f864$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <543163da$0$3165$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0rpg6$5ec$1@node2.news.atman.pl>
    <54317a05$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1410070157540.3468@quad>
    Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Date: Tue, 7 Oct 2014 19:48:16 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 47
    Message-ID: <54342761$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.62.97
    X-Trace: 1412704097 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18082 83.9.62.97:1119
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546352
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1410070157540.3468@quad...
    > On Sun, 5 Oct 2014, neelix wrote:
    >
    >> Pieszy mógł zrezygnować z wejścia z wielu powodów, choćby dlatego by ...
    >> nie przeszkodzić eLce.
    > I tu wraca sprawa braku sygnału "jedź".
    > Już kiedyś pisałem, za czasów samochodu łupanego było trochę opcjonalnych
    > sygnałów (w rozporządzeniu AFAIR), mogących ułatwić życie.
    > Fakt, że wtedy chyba jeszcze było dopuszczalne sygnalizowanie zamiaru
    > skręcenia samochodem ręką :) (mam na myśli lata 50..60. zeszłego wieku,
    > nie przedwojnie).

    Czytelne sygnały podnoszą bezpieczeństwo.

    >> Sprawa mocno dyskusyjna
    > Jasne.
    > I nie twierdzę (jak to niektórzy czynią) że NIE WOLNO ustępować
    > swojego pierwszeństwa, z drugiej strony, wymaga to czytelnego
    > sygnału od ustępującego (i nie dotyczy ani nie zobowiązuje "osób
    > trzecich").

    Jeśli np. ktoś stoi przed przejściem a leje deszcz to wystarczy zwolnić by
    przeszedł. Kiedy pojawia się nagminne ustępowanie to mamy psucie prawa i
    wtedy pada NIE WOLNO. Nie możemy zmieniać prawa wg widzimisię. Umiar i
    zdrowy rozsądek.

    >> Jest jeszcze kwestia z której strony pieszy ma wejść.
    > Masz na myśli wejście z przeciwległej strony jezdni?
    > (co czyni sprawę bezdyskusyjną, IMHO)

    Z lewej. Prawa jest bardziej rygorystyczna.

    >> Znak (70) obowiązuje do skrzyżowania.
    >> Nie wiem czy aż absurdalne.
    >> Samo tak wychodzi z przepisów.
    > :)
    > Całkiem jakbym przepisy podatkowe czytał ;)
    > (pułapki też "same wychodzą", niechcący)

    Takie są konsekwencje rozdętego i kiepskiego prawa. :-)

    --
    Pozdrawiam
    neelix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: