-
Data: 2014-10-04 18:29:38
Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410041627310.4640@quad..
.
> On Sat, 4 Oct 2014, Cavallino wrote:
>
>> Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:
>> W efekcie każdy z samochodów straciłby przez tymi przejściami więcej
>> czasu niż pieszy który sobie poczeka kilkanaście sekund na swoją kolej.
>
> s/pieszy/każdy pieszy/
>
> Posługujesz się obrazem "egzemplarza pieszego", skutecznie wykorzystując
> fakt, że pieszy wygląda taki malutki, zaś samochód (z kierowcą, a nawet
> z pasażerami) zajmuje na drodze tragicznie dużo miejsca, i dlatego
> "ćwierć kilometra samochodów" :> wygląda na znaczną stratę czasu,
> a ci piesi *łacznie* wcale nie tracą go przez te "kilkanaście sekund"
> mniej.
No i?
Na wsi nie ma problemów z przejściem przez jezdnię - wybór miejsca
zamieszkania należy do pieszego.
> Pic w tym, że przy "ciurku" pojazdów każdy z kierowców traktuje *się*
> jakby był w sytuacji wyżej.
> I przejść się nie da.
Gdzie mieszkasz?
W Poznaniu nie ma tego problemu.
>
>> HINT: świat nie składa się z Warszawy, gdzie nikt nie przepuszcza
>> pieszych
>
> Czyżby głównie dlatego, że spora część świata doszła do wniosku,
> że jedyna bezpieczna konstrukcja jest jaka jest (w Londynie, Berlinie
> i Paryżu)?
Bo to ten sam problem co w Warszawie widać był.
Ale nie porównywał bym ich uwarunkowań z Polską.
Tam ruch tranzytowy w przytłaczającej większości odbywa się poza miastami i
wsiami.
>
>> W Poznaniu, na tych wyjątkowych zebrach bez świateł i dużym ruchu,
>> jak nie 5, to 10 samochód zwalnia i pozwala spokojnie przejść.
>
> To ci tępieni na grupie powodowacze wypadków ;> czy ci mający
> doświadczenie z krajów w których nieustąpienie jest karalne?
Po prostu kultura niewymuszona żadnym przepisem.
Widzisz potrzebę/chęć to się zatrzymujesz.
Albo żeby przepuścić pieszego, albo wpuścić kogoś z podporządkowanej.
Ale nie bezwzględny nakaz, w którym jeden pieszy może zatrzymać bez potrzeby
kolumnę pojazdów, która ruszyła z poprzednich świateł, mimo że bez bólu może
przejść zaraz za nią.
Na to zgody nie ma i nie będzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 18:33 Cavallino
- 04.10.14 19:47 John Kołalsky
- 04.10.14 19:58 Czesław Wiśniak
- 04.10.14 21:29 neelix
- 04.10.14 22:05 k...@g...com
- 04.10.14 22:12 Witolko
- 04.10.14 22:47 Witolko
- 04.10.14 23:00 Shrek
- 04.10.14 23:09 Cavallino
- 04.10.14 23:13 k...@g...com
- 04.10.14 23:17 Witolko
- 04.10.14 23:21 k...@g...com
- 04.10.14 23:30 Cavallino
- 04.10.14 23:33 k...@g...com
- 04.10.14 23:43 Witolko
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=