  • 61. Data: 2009-11-05 12:54:34
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Rafael pisze:

    > jakie znowu rondo? chłopak jechał prosto między samochodami, echhh
    Motocyklem nigdy nie jedzie się całkiem prosto,w korku również się
    skręca,no i często po białym.

    > Może warto sprawdzić ponownie bo co chwila wychodzą coraz lżejsze, doskonalsze
    > wersje ...
    Nie rozmawiamy o najnowszych,podejrzewam że również z nimi nie jezdzisz.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 62. Data: 2009-11-05 12:59:59
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > jak hamujesz awaryjnie, to nigdy nie próbujesz odbić od kierunku jazdy,
    > szczególnie jak przeszkoda jest przed Tobą i mobilna? to nie ja zbaczam

    odbijanie podczas hamowania awaryjnego? ciekawe,
    jeśli dobrze zrozumiałem wątkotwórcę, to napisał on że nie miał czasu ani
    szans na inną reakcję oprócz złapania za klamkę przedniego hamulca,

    > z tematu. podpowiem, wątkotwórca nie pisał że rozbił przy okazji jakieś
    > auto? daje do myślenia czy pomóc rozjaśnić?

    zgaduję: może akurat tak się szczęśliwie złożyło że się zmieścił?
    swoją drogą jeśli to prawda to musiało być tam naprawdę sporo miejsca jak na
    miejskie warunki :)

    > bo ja nie pisałem o ABS tylko o hamowaniu?

    faktycznie, można odnieść wrażenie że promujesz kupno motocykla z ABS,

    Jak obserwuję Twoje zachowanie na grupie Gildorze to widzę że nawet gdy Twoja
    racja jest wątpliwa to i tak musisz mieć ostatnie zdanie a jako że
    powiedziałem już co miałem do powiedzenia to EOT.

    Pozdro
    Rafael

  • 63. Data: 2009-11-05 13:17:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote:

    >Martwi mnie ze na 50 lat moze okazac sie ze Rossi i spolka wszystko robia
    >nie tak... :)

    A nie turbuj sie az tak bardzo;) Dopokad motor ma dwa kola (glownie;)
    to pewne kwestie sa ponadczasowe:)
    Nie jestem pewien kim jest Rossi ale sadze, ze maszyne ma opanowana w
    stopniu jesli nie najwyzszym to co najmniej zaawansowanym:) Na torze
    chyba wystarcza. A tylko to chodzi, o panowanie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 64. Data: 2009-11-05 13:20:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Rafael pisze:

    > odbijanie podczas hamowania awaryjnego? ciekawe,

    odruch taki. nie każdy jest, miszczem walki z przeszkodami po 12k w
    sezonie w korkach. a Piernik pisał o hamowaniu przy lekkim skręcie przodu.

    > jeśli dobrze zrozumiałem wątkotwórcę, to napisał on że nie miał czasu ani
    > szans na inną reakcję oprócz złapania za klamkę przedniego hamulca,

    no. przypomniało mi się coś. ale Twój post dot. postu Piernika i o tym
    rozmawialiśmy.

    > zgaduję: może akurat tak się szczęśliwie złożyło że się zmieścił?

    brawo. czyli miał trochę miejsca, co?

    > swoją drogą jeśli to prawda to musiało być tam naprawdę sporo miejsca jak na
    > miejskie warunki :)

    bo jest. jeśli dobrze kojarzę, to są 2 dość szerokie pasy.

> [...]

    > racja jest wątpliwa to i tak musisz mieć ostatnie zdanie a jako że
    > powiedziałem już co miałem do powiedzenia to EOT.

    w zasadzie powinienem zaprzestać, ale jak chcesz robić EOT, to rób to na
    początku, a skoro już mi odpisujesz, to przynajmniej dokończ, a nie się
    zrywasz.
    racje jakie mam takie mam, ale nie wydaje mi się, żeby ABS miał
    jakikolwiek wpływ na uratowanie sytuacji awaryjnego hamowania przy
    niewielkiej prędkości ze skręconym kołem (do tego właśnie się odnosiłeś
    podpinając sie pod post Piernika, a ja do tego się odnosiłem). jak nie
    położysz motocykla, to co najmniej naciągniesz sobie dość silnie ściegna
    podpierając się odruchowo nogą próbując utrzymac motocykl. miałem takie
    sytuacje wielokrotnie na różnych motocyklach i nigdy mi się przy tym
    koło nie uślizgnęło. ergo, jak się nie ślizga to ABS nie zadziała. tak
    czy nie?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 65. Data: 2009-11-05 13:29:38
    Od: fv <f...@c...com>

    Artur Zabroński wrote:
    > To znaczy dodają 200% przyczepności?

    Zawstydziłeś TurboDymoMena. O to chodziło? No to brawo!

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 66. Data: 2009-11-05 13:35:11
    Od: fv <f...@c...com>

    Monster wrote:
    > czasem nawet nie potrzeba hamować-na rondzie
    > np.wjechałem na plamkę błota,prędkość zerowa a przód sobie pojechał,więc
    > jak ma ABS pomóc?

    Ale wy fajni jesteście, ci protestujący przeciw ABS. Małe dzieci nawet wiedzą, że ABS
    ma pomagać gdy
    się hamuje, a wy z uporem maniaka cały czas albo rondo albo olej albo jeszcze inne
    rzeczy -
    niezwiązane z hamowaniem.

    Z tym pochyleniem też zupełnie teoretyzujecie, próbując udowodnić że ABS jest bez
    sensu. Nie wiem,
    może straciliście pieniążki na remont motocykli po poślizgu i teraz wam przykro że
    inni mają szanse
    tego uniknąć..
    Ale zastanówcie się, czy na pewno warto publicznie bredzić - ludzie wam to wyciągną
    za kilka lat i
    będzie wstyd.
    A za kilka lat większość z tych co teraz protestują, będą ABS chwalić i polecać
    początkującym...
    Zwłaszcza jak wejdzie on do wyścigów motocyklowych, bo już bezczelności wam nie
    starczy, żeby
    krytykować zawodników.

    Skąd to się psiakrew bierze, że jak tylko ktoś ma inne zdanie to od razu z buta
    trzeba mu pojechać,
    co? Skąd u was takie święte przekonanie o własnej racji... Załamujący jesteście,
    serio.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 67. Data: 2009-11-05 13:40:48
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:
    > Z tym pochyleniem też zupełnie teoretyzujecie, próbując udowodnić że ABS jest bez
    sensu.

    jeśli i do mnie pijesz, to wybacz, ale ja nie o ABS pisze, a o
    hamowaniu. ja nie mam nic przeciwko ABS, żeby było jasne. byleby dało
    się go czasem wyłaczyć :)

    > Zwłaszcza jak wejdzie on do wyścigów motocyklowych, bo już bezczelności wam nie
    starczy, żeby
    > krytykować zawodników.

    tu już pojechałeś. jak miałby wejść, to by już wszedł. z F1 nawet
    kontrolę trakcji wyjebali, a Ty im chcesz jeszcze ABS wcisnąć? nie
    przesadzasz odrobinę z tą wiarą w cuda techniki?

  • 68. Data: 2009-11-05 13:48:50
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 05 Nov 2009 13:54:34 +0100, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    [...]
    > Motocyklem nigdy nie jedzie się całkiem prosto,w korku również się
    > skręca,no i często po białym.

    Hm. No tak, z tego prosty wniosek że ABS w motocyklu prawie nigdy
    nie zadziała, bo przednie koło zawsze zasuwa slalomem. Jak nie wciśniesz
    klamki jak jest dokładnie prosto to wywrotka gotowa.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 69. Data: 2009-11-05 14:22:08
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    > Ale wy fajni jesteście, ci protestujący przeciw ABS.

    Kto protestuje przeciw ABS? Ja widze tylko ludzi powtarzajacych jak mantre:
    - jakby mial ABS to by sie nie wyjebal
    oraz z drugiej strony, tez mantra, ale troszeczke inna:
    - ABS pomaga, ale nie zawsze i zamias wierzyc w jego magie, lepiej myslec

    Ja sadze, ze warto doplacic jak sie ma wybor, ale jesli podoba mi sie
    maszyna, w ktorej nie ma mozliwosci dokupienia, to nie bede z tego tytulu
    plakal i szukal innej maszyny, bo MUSI miec ABS, inaczej nawet do domu nie
    dojade bez wyjebki.

    > Zwłaszcza jak wejdzie on do wyścigów motocyklowych, bo już bezczelności
    > wam nie starczy, żeby
    > krytykować zawodników.

    Bez jaj. W wyscigach chodzi o to, zeby byc najszybszym, a nie
    najbezpieczniejszym.

    --
    pozdrawiam:
    Ivam

  • 70. Data: 2009-11-05 14:27:24
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 5 Lis, 14:20, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > bo jest. jeśli dobrze kojarzę, to są 2 dość szerokie pasy.

    Dobrze kojarzysz, pasy są na tyle szerokie że jadąc środkiem to jakbyś
    jechał po trzecim pasie. Także można pomanewrować, wyjebać się a i tak
    o nic nie zahaczyć.

    --
    Artur