-
91. Data: 2009-11-06 08:56:51
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Rafael pisze:
> Nie dałem rady się powstrzymać - tym razem to będzie naprawdę EOT :).
no ale pytania zadajesz.
> gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):
>>> faktycznie, można odnieść wrażenie że promujesz kupno motocykla z ABS,
>> ja?
>
> kpina z mojej strony?
ironia. no i dobrze, bo ja nic nie mam do ABS.
> IMHO odruch wystawiania nóg podczas hamowania to błąd
odruch to odruch. pewne odruchy można sobie wyrabiać ćwicząc, ale
wystarczy spojrzeć na MotoGP co chłopaki robią przy ostrych dohamowaniach.
nie chodzi o kładzenie motocykla na nodze, tylko podparcie się przed
upadkiem. siebie, nie motocykla. motocykl leci na bok (nie w szlif,
tylko kładzie się). wystawiasz nogę, bo tak jest. ale ciągle się
trzymasz kierownicy i jak mocno nie leci, to utrzymasz, co mi się
zdarzało bardzo często. położyłem raz. a nie, dwa razy.
--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5
-
92. Data: 2009-11-06 14:44:51
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "Rafael" <r...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hd0n14$rk$1@inews.gazeta.pl...
> Nie dałem rady się powstrzymać - tym razem to będzie naprawdę EOT :).
>
> gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):
>
>> > odbijanie podczas hamowania awaryjnego? ciekawe,
>>
>> odruch taki. nie każdy jest, miszczem walki z przeszkodami po 12k w
>> sezonie w korkach. a Piernik pisał o hamowaniu przy lekkim skręcie
>> przodu.
>
> Lepiej przejechać 12k w mieście niż napisać 12k postów na preclach ...
>
> Sir Piernik wymyślił, że wątkotwórca mógł mieć skręcone koło. Wątkotwórca
> wyraźnie napisał że jechał około 30km/h a wiemy że samochody stały i dla
> mnie
> jest to realne bo faktycznie 30 km/h pomiędzy samochodami które stoją to
> jest
> IMO optymalna prędkość - w sam raz nie za szybko żeby zareagować na
> zagrożenie
> tym bardziej że tam jest szeroko - aczkolwiek w tym przypadku zagrożenie
> pojawiło się z najmniej oczekiwanej strony :).
Twoim zdaniem różnica 30 km/h jest optymalna - moim to za dużo. Jak widać
nie jest optymalna, skoro doszło do wypadku. Wszystko inne jest rzeczą
wtórną. Najważniejszy wniosek z tego zdarzenia: jechać w takiej sytuacji
wolniej.
MN
-
93. Data: 2009-11-06 14:52:12
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Marcin N pisze:
> Użytkownik "Rafael" <r...@g...pl> napisał w
>> Sir Piernik wymyślił, że wątkotwórca mógł mieć skręcone koło. Wątkotwórca
>> wyraźnie napisał że jechał około 30km/h a wiemy że samochody stały i
>> dla mnie
>> jest to realne bo faktycznie 30 km/h pomiędzy samochodami które stoją
>> to jest
>> IMO optymalna prędkość - w sam raz nie za szybko żeby zareagować na
>> zagrożenie
>> tym bardziej że tam jest szeroko - aczkolwiek w tym przypadku zagrożenie
>> pojawiło się z najmniej oczekiwanej strony :).
>
> Twoim zdaniem różnica 30 km/h jest optymalna - moim to za dużo. Jak
> widać nie jest optymalna, skoro doszło do wypadku. Wszystko inne jest
> rzeczą wtórną. Najważniejszy wniosek z tego zdarzenia: jechać w takiej
> sytuacji wolniej.
a dlaczego nie szybciej? rozumiem, że jak wolniej, to sytuacja była by
dużo przed nim, ale jak szybciej, to rowerzysta wyjechałby dużo za nim.
czyż nie?
--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5
-
94. Data: 2009-11-06 15:09:26
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: AZ <a...@g...com>
On 6 Lis, 15:52, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
>
> a dlaczego nie szybciej? rozumiem, że jak wolniej, to sytuacja była by
> dużo przed nim, ale jak szybciej, to rowerzysta wyjechałby dużo za nim.
> czyż nie?
>
Gildor jak Ty nic nie rozumiesz, co Ty w ogole wiesz o jezdzie w
korku?
--
Artur
Zygzak 12
-
95. Data: 2009-11-06 15:19:16
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: Arni <a...@N...spam>
AZ pisze:
> On 6 Lis, 15:52, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
>> a dlaczego nie szybciej? rozumiem, że jak wolniej, to sytuacja była by
>> dużo przed nim, ale jak szybciej, to rowerzysta wyjechałby dużo za nim.
>> czyż nie?
>>
> Gildor jak Ty nic nie rozumiesz, co Ty w ogole wiesz o jezdzie w
> korku?
mam 100% pewności, że nie widzialeś na youtube filmiku produkcji chyba
UK na ktorym dowiedziono, że zwiększenie prędkości pozwoliło uniknąć w
ogole wypadku :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
96. Data: 2009-11-06 15:24:56
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: AZ <a...@g...com>
On 6 Lis, 16:19, Arni <a...@N...spam> wrote:
>
> mam 100% pewności, że nie widzialeś na youtube filmiku produkcji chyba
> UK na ktorym dowiedziono, że zwiększenie prędkości pozwoliło uniknąć w
> ogole wypadku :)
>
Nie... ja po prostu mam ubaw czytajac posty Marcina N :-)
--
Artur
Zygzak 12
-
97. Data: 2009-11-06 15:26:43
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: Arni <a...@N...spam>
AZ pisze:
> On 6 Lis, 16:19, Arni <a...@N...spam> wrote:
>> mam 100% pewności, że nie widzialeś na youtube filmiku produkcji chyba
>> UK na ktorym dowiedziono, że zwiększenie prędkości pozwoliło uniknąć w
>> ogole wypadku :)
>>
> Nie... ja po prostu mam ubaw czytajac posty Marcina N :-)
Przepraszam, nie załapałem aluzji :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
98. Data: 2009-11-06 21:49:03
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Arni pisze:
> AZ pisze:
>> On 6 Lis, 15:52, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
>>> a dlaczego nie szybciej? rozumiem, że jak wolniej, to sytuacja była by
>>> dużo przed nim, ale jak szybciej, to rowerzysta wyjechałby dużo za nim.
>>> czyż nie?
>>>
>> Gildor jak Ty nic nie rozumiesz, co Ty w ogole wiesz o jezdzie w
>> korku?
>
> mam 100% pewności, że nie widzialeś na youtube filmiku produkcji chyba
> UK na ktorym dowiedziono, że zwiększenie prędkości pozwoliło uniknąć w
> ogole wypadku :)
e, ironia. taka forma wypowiedzi. no.
--
- gildor
czarny grzechotnik w litrze k5