  • 41. Data: 2009-11-04 21:53:39
    Temat: Re: Pierwsze bum.
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 04 Nov 2009 21:54:48 +0100, Sybi <s...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Przydal by sie jeszcze jakis straszy motocykl wyposazony
    > w mega solidne gmole;))
    > Ciekawym kto "cwiczy, cwiczy i cwiczy" na powaznie hamowanie
    > swoim wypieszczonym, prawie nowym motorkiem zakupionym
    > niedawno za wszystkie uciulane przez lata pieniadze;)

    Dlatego nie warto kupować wypieszczonych motocykli, człowieka
    serce boli jak się taki poobija ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 42. Data: 2009-11-05 04:57:31
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    **** "Sybi"
    Sam jestes ramol i sam masz ABS!;)
    A dual nie zwieksza przyczepnosci opon

    No to zes mi nawsadzal teraz - i jak ja sie pokaze motocyklowi...

    ***Czyli po prostu praktyka. Powinno byc: "jezdzic jezdzic jezdzic';))

    Znaczy sie mamy inna nomenklature slowna ale chodzi o to samo...z tym ze
    mozna jezdzic tirli tirli a mozna wziuuuuu

    ***P.S. Kiedy ostatnio zrobiles stoppie z Boguska ???
    Jeszcze nigdy. Raz niechcacy wheelie mi wyszlo ale tak mnie
    okrzyczala, ze juz wiecej nie ryzykuje;)

    Eeee stopie jest znacznie bezpieczniejsze dla pasazera - no i okazuje sie
    jak bardzo na Ciebie leci :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 43. Data: 2009-11-05 06:33:42
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał:
    > Znaczy sie mamy inna nomenklature slowna ale chodzi o to samo...z tym ze
    > mozna jezdzic tirli tirli a mozna wziuuuuu

    Prawda.
    Jak to kiedys napisal pj w jakims watku o wypadkach:
    "sa jezdzcy ostrozni i zachowawczy, ktorzy nigdy nie poznaja
    mozliwosci swoich moto i sa badacze granic".
    Najgorsze jest to ze i jedno i drugie postepowanie
    jest poprawne a kazda ze "stron" uwaza swoja prawde za jedynie sluszna!;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 44. Data: 2009-11-05 07:04:35
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Sir Piernik"
    Po drugie - nic nie pomoze ABS na MALEJ predkosci i
    przy skreconej kierownicy.

    Nie wiem jak w moto ale w wiekszosci samochodow ABS aktywuje sie przy
    predkosci > 20 km/h.

    T.

  • 45. Data: 2009-11-05 07:06:20
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Jacot" Fakt, nigdy nie cwiczylem tak
    jak np. radzil Rychter 60 lat temu:

    Martwi mnie ze na 50 lat moze okazac sie ze Rossi i spolka wszystko robia
    nie tak... :)

    T.

  • 46. Data: 2009-11-05 09:07:08
    Od: fv <f...@c...com>

    Tytus z fabryki wrote:
    > Nie wiem jak w moto ale w wiekszosci samochodow ABS aktywuje sie przy
    > predkosci > 20 km/h.

    Znaczy jak jedziesz 5km/h po lodzie i wciśniesz hamulce w podłogę to ci ABS nie
    zadziała?
    To ja mam auto z mniejszości samochodów chyba, bo mi działa.

    Podejrzewam niestety że ogromna większość kierowców posiada auto z tej samej grupy co
    ja, czyli
    znaczy się IMHO chrzanisz.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 47. Data: 2009-11-05 09:29:20
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    *** "fv"
    Znaczy jak jedziesz 5km/h po lodzie i wciśniesz hamulce w podłogę to ci ABS
    nie zadziała? To ja mam auto z mniejszości samochodów chyba, bo mi działa.

    Tak, a zalozymy sie ? - zapraszam do mnie na stacje.

  • 48. Data: 2009-11-05 09:45:25
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 5 Lis, 10:07, fv <f...@c...com> wrote:

    > Znaczy jak jedziesz 5km/h po lodzie i wciśniesz hamulce w podłogę to ci ABS nie
    zadziała?
    > To ja mam auto z mniejszości samochodów chyba, bo mi działa.

    A jaki masz prędkościomierz? Analogowy? To kiedy widzisz, że jedziesz
    5km/h?
    > Podejrzewam niestety że ogromna większość kierowców posiada auto z tej samej grupy
    co ja, czyli
    > znaczy się IMHO chrzanisz.

    Przykładowo jeżeli chodzi o nowy C-ABS Hondy to zaczyna działać przy
    prędkości ponad 6km/h, poniżej układ zachowuje się jak zwykły hamulec,
    powyżej tej prędkości mamy już brake-by-wire.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 49. Data: 2009-11-05 09:58:13
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Sir Piernik <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bylo by dokladnie to samo.

    Bullshit, w tej sytuacji ABS nie dopuściłby do zblokowania koła i upadku - nie
    wiadomo jedynie czy zdążyłby wyhamować przed rowerem.
    Może ja jestem słaby, ale IMO wykonanie "panic-stop" z 30km/h do zera bez
    gleby na śliskiej nawierzchni jest ku..wsko trudne, a ABS załatwia sprawę za nas.
    Dwa razy w zeszłym sezonie w podobnej sytuacji ABS uratował mi dupę.

    Pozdro
    Rafael, Szerszeń

  • 50. Data: 2009-11-05 10:10:47
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Artur Zabroński"
    Przykładowo jeżeli chodzi o nowy C-ABS Hondy to zaczyna działać przy
    prędkości ponad 6km/h, poniżej układ zachowuje się jak zwykły hamulec,
    powyżej tej prędkości mamy już brake-by-wire.

    Musi byc jakas tolerancja - patrzylem w dokumentancje i ponizej 10 km/h ABS
    nie powienien sie aktywowac. Z tym ze prosze nie mylic aktywacji z
    dzialaniem - jesli bedziemy hamowac z 40km/h to ABS zadziala az do
    zatrzymania ale przy hamowaniu z 10-15 km/h raczej nie - ale moge sie mylic
    co do tych nowych systemow.
    Podczas badan na rolkach krecacych sie 10-12 km/h nie zalacza sie.

    T.