  • Data: 2012-05-25 10:50:52
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie o kazdej

    O jakiej kazdej ?
    Pan Kazio podpisujac kontrakt z DSS na jakas usluge przy budowie drogi
    dzialal na szkode swojej firmy bo nie wiedzial, ze DSS jest bankrutem ?
    Moze wytlumacz o co ci chodzi dokladnie.

    > jak chcesz zgłosić kogoś kto nie ma umowy i nie wystawił faktur?

    Jesli firma nie wystawila faktury tzn. ze nie wykonala pracy. Co do umowy to
    rowniez obowiazuje ustna choc w takich przypadkach moze to byc dluga droga
    do udowodnienia w sadzie.
    Nie wiem na czym mialo polegac te zglaszanie i malo mnie to interesuje, ale
    jesli byl taki wymog to firmy nie zgloszone nie powinny byc dopuszczone do
    wykonywania robot.

    sz.