eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierścień tłoka › Re: Pierścień tłoka
  • Data: 2021-03-07 18:55:13
    Temat: Re: Pierścień tłoka
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07.03.2021 o 12:03, cef pisze:

    >>>> Dlatego też podczas montażu silnika smaruje się gładź
    >>>> cylindra olejem bądź po prostu wlewa się się odrobinę oleju do cylindra
    >>>> ,,od góry" silnika (na denko tłoka) - ma to na celu zapewnienie
    >>>> kompresji
    >>>> podczas pierwszego rozruchu silnika. Dodatkowo podczas składania
    >>>> silnika
    >>>> zamki pierścieni rozstawia się co 120 stopni
    >>>
    >>> Intrygującym jest fakt, że układ sam nie dąży do miniumum energii
    >>> i w czasie eksploatacji nie ustawia zamków w takim położeniu,
    >>> które daje najmniejszy opór. I jakie to jest położenie?
    >>>
    >> Nie byłoby to właściwe.Tłok wbrew pozorom nie pracuje góra/dół
    >> idealnie. Podczas pracy wybija się również w owal z uwagi na mocowanie
    >> do korbowodu. ... Pierścienie na tłoku zatem powinny się obracać aby
    >> zużywanie było równomierne dla całego pierścienia a nie tylko dla
    >> krawędzi najbardziej narażonych na ścieranie.
    >
    > Czyli nie ma położenia równowagi?

    ? Przecież w silniku nie chodzi o równowagę w sensie oporów pierścienia,
    celem zaoszczędzenia energii. Chodzi o trwałość.


    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: