eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierścień tłoka › Re: Pierścień tłoka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!border2.nntp.
    ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Pierścień tłoka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60436d10$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60439235$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <6044253e$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <604478e2$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <60449ec8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <6044b2ea$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Sun, 7 Mar 2021 18:55:13 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.0 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6044b2ea$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210307-4, 07.03.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 30
    Message-ID: <60451389$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.82.140
    X-Trace: 1615139721 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 213.238.82.140:60998
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692243
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.03.2021 o 12:03, cef pisze:

    >>>> Dlatego też podczas montażu silnika smaruje się gładź
    >>>> cylindra olejem bądź po prostu wlewa się się odrobinę oleju do cylindra
    >>>> ,,od góry" silnika (na denko tłoka) - ma to na celu zapewnienie
    >>>> kompresji
    >>>> podczas pierwszego rozruchu silnika. Dodatkowo podczas składania
    >>>> silnika
    >>>> zamki pierścieni rozstawia się co 120 stopni
    >>>
    >>> Intrygującym jest fakt, że układ sam nie dąży do miniumum energii
    >>> i w czasie eksploatacji nie ustawia zamków w takim położeniu,
    >>> które daje najmniejszy opór. I jakie to jest położenie?
    >>>
    >> Nie byłoby to właściwe.Tłok wbrew pozorom nie pracuje góra/dół
    >> idealnie. Podczas pracy wybija się również w owal z uwagi na mocowanie
    >> do korbowodu. ... Pierścienie na tłoku zatem powinny się obracać aby
    >> zużywanie było równomierne dla całego pierścienia a nie tylko dla
    >> krawędzi najbardziej narażonych na ścieranie.
    >
    > Czyli nie ma położenia równowagi?

    ? Przecież w silniku nie chodzi o równowagę w sensie oporów pierścienia,
    celem zaoszczędzenia energii. Chodzi o trwałość.


    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: