  • 31. Data: 2010-01-14 22:23:04
    Temat: Re: Piękno
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hinpfv$84a$1@inews.gazeta.pl...

    > A co tu wykładać ;). Nawet mogę się zgodzić że dużej grupie kobiet może zależeć na
    stabilizacji silnie opartej na statusie
    > społecznym mężczyzny, ale na boga nie tak topornie wyłożonej. Nie nawołuje do
    jakiegoś radykalnego feminizmu, ale trudno znaleźć u
    > Ciebie jakiekolwiek nawiązanie do relacji partnerskich. Prawie w każdej wypowiedzi
    traktujesz kobietę instrumentalnie. Twój target
    > to nie ten zakątek globu ;).

    Wiesz, co jest moim problemem? Kobiety, które w przeszłości podbijały
    swoją cenę w moich oczach, zostały przeze mnie olane i teraz tęsknią
    do mnie, blokując innym dziewczynom dostęp do mnie. :) IMO jak na
    instrumenty ;) niemuzyczne -- nieźle tęsknią. :) Aby było jasne -- ja
    nie lubię wracania do przeszłości, która nie dała niczego poza bólem. :)

    > To z tego, że ta doskonała maszynka ma wirusa, który skłania ją do spożywania
    ogromnych nadwyżek energii. Te nadwyżki przekładają
    > się na to że wcale nie dostajemy tak wiele, wydajność znacząco opada, w końcu

    W końcu czego? W końcu linijki, tygodnia czy roku lub życia? A jeśli
    życia -- poczętego czy narodzonego? ;)

    > wręcz skutkuje różnego rodzaju schorzeniami. Wiec jak widać człowiek staje się
    często ofiarą swojego zaawansowania ;).

    Swojej głupoty? :)

    > Zresztą w naturze chyba są doskonalsze przykłady uzysku energii ze słabego
    pożywienia, np. niech za przykład posłuży goryl
    > karmiący się takim smakołykami jak owoce, liście, pędy, kiełki, korzenie, korę oraz
    sporadycznie - owady. Jego tryb życia to
    > żerowanie i odpoczywanie, przemieszcza się po niewielkim terenie. Taki goryl jest
    wstanie dźwignąć ciężar o wadze 980kg.

    A co wówczas, gdy ten ciężar wynosi 981 kg? ;)
    Lub nawet 979 kg? Wiesz, co to ciężar? To iloczyn masy i przyspieszenia...
    To siła, a Ty użyłeś jednostki... ...masy... Jakbyś mierzył odległość
    litrami lub średnicę sekundami bądź faradami. ;) Niby można -- stąd do
    Wieczności (to taka knajpa za rogiem -- tak się nazywa: Wieczność)
    jest tak daleko, że trzeb spalić 2 litry bezołowiowej z dodatkiem tampoxa. ;)

    > Teraz go porównaj z ciężarowcem który jest skupiony tylko i wyłącznie na treningu,
    a jego dieta jest tylko i wyłącznie skierowana
    > na wyniki. Człowiek jest w stanie szczytowej formy podnieść 2,5 krotną wartość
    swojej wagi, zaś taki goryl bez treningu podnosi 5
    > krotność swojej wagi.

    A mrówka? :)

    > Jako dane posłużyły mi rekord Hossein Rezazadeh w podrzucie, kategoria +105kg,
    wynik 263kg. Dane o gorylu z wiki ;).

    Ciężar to siła, jednostką siły jest N[ewton] lub G[ram] bądź k[ilo]G[ram czy dyna,
    funt siła, albo i coś innego, ale nie funt, nie funt szterling i nie funt kłaków,
    i nie k[ilo]g[ram]...

    Aby z kg mieć kG -- trzeba wymnożyć przyspieszenie i ów kg...
    kg to kilogram masa, zaś kG to kilogram siła :)

    A ,,ciężar o wadze'' -- to u nas ;) właśnie siła, z jaką Ziemia przyciąga
    coś o danej masie. Waga może ważyć i masy, i siły, ale ciężar to siła. :)
    Dynamometr (sprężyna z podziałką i wskazówką) mierzy ciężar, ale już waga
    szalkowa mierzy masy -- na Księżycu szalkowa pokaże to samo, co na Ziemi,
    podczas gdy dynamometr na Księżycu da inny wynik niż na Ziemi. :)

    Odsyłam do podstawówki... :)
    Można i do Wiki --> Siła ma wartość 1 N, jeżeli nadaje ciału o masie 1 kg
    przyspieszenie 1 ms^-2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2010-01-14 23:26:09
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Tak --> http://leszekc.w.tkb.pl/lotzen/cukiereczek/cukierecz
    ek.JPG

    To grafika z pudełka zawierającego "Inflatable Love Doll" ?

    adam

  • 33. Data: 2010-01-14 23:35:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b4fa815$...@n...home.net.pl

    ek.JPG

    > To grafika z pudełka zawierającego "Inflatable Love Doll" ?

    Nie. To nie to pudełko. Zostały Ci jeszcze 3 szanse. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2010-01-15 00:24:30
    Temat: Re: PiÄ?kno
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hinpfv$84a$...@i...gazeta.pl

    > [..] traktujesz kobietę instrumentalnie [..]

    Zanim pójdę spać... Coś trzeba wyjaśnić...
    Jakie instrumenty masz na swej myśli -- dęte czy szarpane?
    A jeśli szarpane -- smyczkiem czy rękami?
    No wiesz -- skrzypce i wiolonczela czy lutnia i gitara ...
    Do dętych to ja teraz nie mam sił, bo mam kłopot z płucami...
    Ale poszarpać mogę... I rękami, i smyczkiem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2010-01-15 07:02:38
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > w opozycji do piękna na mocnych podstawach, uczciwego.
    > A koło osoby Nohavicy jest niestety sporo brudu. Nie chodzi
    > o opinie polityków, politykierów czy frustratów. Jeśli dobrze
    > znasz Nohavicę to pewnie zrozumiesz o co chodzi, w piosenkach
    > "Udavač z Těšína" Hutki i "Tři agenti" Vladimíra Veita.
    > Znajdziesz je w sieci.
    > Wykreowanie samego siebie (wykłamanie) tez może być piękne.
    > W każdym razie z pięknem nie jest tak łatwo.
    > Przepraszam, że zmąciłem Twój kryształek. Mi też nie było
    > lekko, usprawiedliwiałem N. jak tylko się dało, ale dalej

    Nie oceniam człowieka, za maluczki jestem. Nie oceniam nikogo.
    Napisałem, że piekna wg mnie muzyka.

    Pozdr
    zorro

  • 36. Data: 2010-01-15 07:12:54
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    napisał w wiadomości news:hinaiv$7iv$2@inews.gazeta.pl...

    > "Andrzej Libiszewski" hin0go$ldu$...@a...news.neostrada.pl

    > Poliwęglan też jest szkłem... ;)

    NIE

  • 37. Data: 2010-01-15 09:05:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zoor" hip4hl$tff$...@n...onet.pl

    > NIE

    Tygodnik Powszechny

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2010-01-15 10:02:00
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    napisał w wiadomości news:hipb7v$ff6$2@inews.gazeta.pl...

    > "zoor" hip4hl$tff$...@n...onet.pl

    > Tygodnik Powszechny

    Encyklopedia.

  • 39. Data: 2010-01-15 11:25:11
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 15 of Jan 2010 08:02, zoor wrote:

    > Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Nie oceniam człowieka, za maluczki jestem. Nie oceniam nikogo.
    > Napisałem, że piekna wg mnie muzyka.

    Tak. Piękne są również wojny i rewolucje. Trzeba ubolewać,
    że coraz mniej piękne. Bo jednak te szyki wojsk napoleońskich,
    kolorowe mundury, działa dające mnóstwo dymu, to już chyba
    przeszłość... Sceny batalistyczne w malarstwie...

    Z innej beczki. Jest sobie fotografia
    http://sgorelick.files.wordpress.com/2009/08/vietnam
    -shooting-456h082708.jpg
    Wyobraźmy sobie, że autor - skądinąd wybitny - nie ma na dziś tematu
    i za flachę wyprosił tego z lewej, by zaaranżował tę scenę.
    Scena zaaranżowana trup prawdziwy. Kiedy o tym wiem,
    fotografia jest już trochę inna. I nie twierdzę, że rozkład
    molekuł na emulsji jakoś się pozmieniał.

    --
    nb

  • 40. Data: 2010-01-15 11:43:02
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    > Tak. Piękne są również wojny i rewolucje

    Tak.
    Zwłaszcza po czasie.