  • 11. Data: 2010-01-14 08:47:02
    Temat: Re: Piękno
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 14 Sty, 00:10, "marek augustynski" <
    > Jak rozumiecie pi kno? Tzn nie jaka jest definicja tylko co Wam si podoba,
    > subiektywnie.
    > Np:
    > Jaka jest najapi kniejsza kobieta na wiecie? (o m czyzn nie pytam bo to
    > podobno p e brzydka ale je li kto napisze to te super)
    > Jakie jest najpi kniesze zdj cie?
    > Obraz
    > Muzyka
    > Film
    > Miejsce
    > Rzecz
    > itd..

    Piekne jest to co do nas wola, co uczy jak zyc i zachwyc swa prostota.
    Frazesy? ..ale to prawda moim zdaniem.
    Przyklad:

    http://view.stern.de/de/spotlight/22/popup?page=18

    StaM

  • 12. Data: 2010-01-14 08:52:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    w obecnych czasach piekno jest w deficycie, panoszy sie
    samo ZŁO ;-)

    Roger

  • 13. Data: 2010-01-14 08:52:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    > Nie chcę się tu doszukiwać gdzie tkwi piękno lub skąd pochodzi.
    > Chcę tylko
    > wiedzieć co się ludziom podoba, co ich zachwyca. Tylko tak
    > naprawdę. Jeśli
    > komuś przyjdzie do głowy np ciało konkretnej kobiety chętnie
    > zobaczę;)

    I co - przelac wszystko na newsy ? :-)

    O masz, http://missinternetu.com.pl/
    moze znajdziesz tez inne z wynikami :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-01-14 08:57:27
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > w obecnych czasach piekno jest w deficycie, panoszy sie
    > samo Z O ;-)

    Zło też potrafi być niebrzydkie - myślę tak sobie popatrując na żonę :D

  • 15. Data: 2010-01-14 10:36:11
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    nie moge sie powstrzymac zeby nie odpowiedziec tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=OpiPes3XPOg

    :)
    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 16. Data: 2010-01-14 11:42:17
    Od: musiał <m...@y...de>

    > Jakie jest najpiękniesze zdjęcie?
    piękne zdjęcie musi być plastyczne

  • 17. Data: 2010-01-14 11:49:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-01-14 12:42, musiał pisze:
    > piękne zdjęcie musi być plastyczne

    To fotografia na szkle się nie łapie, bo krucha ;)

  • 18. Data: 2010-01-14 13:43:33
    Od: cichybartko <c...@g...pl>

    On 2010-01-14 00:10, marek augustynski wrote:
> [...]
    > podobno płeć brzydka ale jeśli ktoś napisze to też super)
    > Jakie jest najpiękniesze zdjęcie?
    > Obraz
    > Muzyka
    > Film
    > Miejsce
    > Rzecz
    > itd..
    > Nie chcę się tu doszukiwać gdzie tkwi piękno lub skąd pochodzi. Chcę tylko
    > wiedzieć co się ludziom podoba, co ich zachwyca. Tylko tak naprawdę. Jeśli
    > komuś przyjdzie do głowy np ciało konkretnej kobiety chętnie zobaczę;)

    Czytałeś Susan Sontag "O fotografii"? Tam jest sporo takiego pitu-pitu
    na temat piękna w fotografii, zresztą bardzo zgrabnie napisanego :).
    Jeśli nie czytałeś to powinno Ci się spodobać.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 19. Data: 2010-01-14 14:29:30
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 14 of Jan 2010 08:28, zoor wrote:

    > Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:3bca.00000044.4b4e52d4@newsgate.onet.pl...

    > Nie widziałem jeszcze tego zdjęcia

    > Portret mojej TZ

    > Nohavica

    Tutaj dodałbym coś o pięknie pozornym/powierzchownym
    w opozycji do piękna na mocnych podstawach, uczciwego.
    A koło osoby Nohavicy jest niestety sporo brudu. Nie chodzi
    o opinie polityków, politykierów czy frustratów. Jeśli dobrze
    znasz Nohavicę to pewnie zrozumiesz o co chodzi, w piosenkach
    "Udavač z Těšína" Hutki i "Tři agenti" Vladimíra Veita.
    Znajdziesz je w sieci.
    Wykreowanie samego siebie (wykłamanie) tez może być piękne.
    W każdym razie z pięknem nie jest tak łatwo.
    Przepraszam, że zmąciłem Twój kryształek. Mi też nie było
    lekko, usprawiedliwiałem N. jak tylko się dało, ale dalej
    musiałbym już oszukiwać samego siebie.

    --
    nb

  • 20. Data: 2010-01-14 14:38:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marek augustynski" 3...@n...onet.pl

    > Jak rozumiecie piękno? Tzn nie jaka jest definicja tylko co Wam się podoba,
    subiektywnie.

    Piękne jest to, co jest i użyteczne, i tanie zarazem.
    Kobiecy biust jest piękny, bo daje mleko.
    Męski biust jest bezsensem -- mężczyzna nie karmi swoim mlekiem.

    Nos kaczki ma dziurki w górze i to jest piękne, ale człowieka nos jest
    piękny dopiero wówczas, gdy na dziurki u dołu -- o pięknie nosa decyduje
    użyteczność. :) Kaczka pływa w wodzie, człowiek chodzi w powietrzu. :)

    Mężczyzna piekny to mężczyzna silny i bogaty oraz wpływowy.
    (musi ochronić kobietę lub kobiety i dzieci oraz siebie)

    Kobieta piękna nie musi być fizycznie silna. :)
    (do obrony i fizycznej pracy ma mężczyznę)
    Nie musi dużo zarabiać, bo i tak znaczną część życia przesiedzi z dziećmi. :)
    Ale (jeśli jeszcze nie rodziła) musi być młoda (25 lat to max na urodzenie
    pierwszego dziecka bez gratisowych kłopotów) i zdrowa (nie może być otyła
    na przykład) i musi mieć urządzenia do oddychania -- bo nimi karmi swe pociechy... :)

    Człowiek jest piękny, bo jest cwanie zbudowany -- mało zżera, a jednak
    dużo daje -- czyli ma dużą sprawność przemiany materii w energię.
    Jest gęsto upakowany -- wewnętrz ciała ludzkiego nie ma wolnych,
    niezagospodarowanych przestrzeni. :) Potrafi (w pewnym zakresie)
    samonaprawiać się -- odciąta ręka nie odrośnie samoczynnie, ale
    zadrapanie zagoi się bez śladu widocznego gołym okiem... :)

    -=-

    Wcześniej czy później ludzie odkrywają, że coś jest piękne, gdyż jest
    pomysłowo zbudowane i jest użyteczne przy stosunkowo małym nakładzie
    sił czy środków lub surowców. :)

    Niestety wiele zależy od aktualnych trendów przy budowaniu modelu piękna.

    Często też można zauważyć, że piękne jest dopiero to, co (dzięki swej
    pomysłowej konstrukcji) nie sprawia kłopotów w używaniu lub raz za
    razem zaskakuje ukrytymi cechami przyjemnymi... :)

    Duży biust (patologiczny) nie dodaje uroku -- sprawia kłopoty. :)
    Szósty palec u pianisty jest piękny, ale może być brzydotą
    u kogoś, dla kogo ten palec po prostu przeszkadza.

    Apache jest piękny -- daje albowiem bezpieczeństwo, niesie pomoc oraz nadzieję... :)
    Ale zarazem ten helikopter jest brzydki -- dla kogoś, kto musi walczyć przeciwko
    niemu. :)

    -=-

    Dość często piękna kobieta to ta, którą można zdobyć. :)
    Zaś brzydka jest taka, która uszła zasadzkom. ;)
    W wypadku mężczyzn problem widać gołym okiem -- gdy ktoś nie
    chce służyć innym ludziom, jest wyzywany od trolli, głupców,
    debili, idiotów, wypierdków mamuta itd... :)

    -=-

    Kobieta, by być piękną, musi mieć wąską talię.
    Mężczyzna piękny -- ma szerokie bary. :)
    Zawsze i wszędzie wcześniej lub później zauważymy, że piękne jest po prostu
    użyteczne. :)
    Zamiast szerokich ramion można mieć szeroki samochód ;) lub szerokie horyzonty
    myślowe -- tak zwane. :)
    Zamiast wąskiej talii, można mieć koleżankę z taką talią. ;)

    Dla mnie piękna kobieta (mężczyzna zresztą też) musi mieć jeszcze coś -- nie
    może poddać się w walce, póki żyje. :) (ale mnie chowali duchowni, którzy
    walczą do upadłego -- JPII upadł; teraz kolej albo na mnie, albo na Glempa,
    Ozorowskich i resztę)

    -- Jeżeli przegrasz, to ze mną. :)
    (-- to najpierw ja przegram;
    nie przegrasz, póki mnie nie pokonają)

    Pozornie zawarta jest tu pogarda dla życia.
    W istocie nie tylko nie ma tu owej pogardy,
    ale wręcz odwrotnie -- jest zawarty szacunek do godnego życia. :)
    Są albowiem wartości, za które warto oddać życie biologiczne. :)
    (najlepiej cudze) ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'