  • Data: 2020-06-15 14:38:01
    Temat: Re: Piękna orka elektryków :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-06-2020 o 14:10, K pisze:

    > https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/koniec
    -darmowego-ladowania-aut-elektrycznych-dieslem-lub-a
    utem-na-lpg-pojedziesz/42dkete

    > i wycinek:
    > "W Niemczech jeszcze drożej?

    Ale co w związku z tym?
    Jak to się ma do tego na co odpowiedziałeś?

    Bo ja piszę z doświadczeń praktycznych, własnych i cudzych, a nie z
    dyrdymałów wypisywanych przez dziennikarzy, mających zerowe rozeznanie w
    temacie, za to opanowane copy-paste.

    Chcesz zaprzeczyć temu co napisałem, to musisz się wysilić i sam
    policzyć i napisać co było nie tak.

    P.S.
    Ionity w Polsce nie jest żadnym wyznacznikiem, bo raz że mają śladową
    ilość stacji, dwa że praktycznie nikt z nich nie korzysta w sposób płatny...

    Korzysta się z Greenway, Ekoenergetyki, oraz ładowarek miejskich,
    sklepowych, dostawców prądu czy paliw płynnych.
    Często nadal darmowych, a przynajmniej wielokrotnie tańszych niż cennik
    Ionity.