  • 1. Data: 2009-11-13 16:31:04
    Temat: PicoPSU i prad minimalny
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Przegladam podrecznik do picoPSU-150-XT

    http://resources.mini-box.com/online/PWR-PICOPSU-150
    -XT/PWR-PICOPSU-150-XT-manual.pdf

    jest cos takiego, jak prad minimalny (str 3) 2A, tzn mam rozumiec ze
    jesli plyta pobiera 5-10W to pobor pradu przez picoPSU i tak bedzie
    12V*2A=24W? pewnie tak bedzie, ale nie moge uwierzyc, ze mogli to tak
    skopac, dlatego pytam, zeby sie upewnic

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-11-13 16:42:01
    Temat: Re: PicoPSU i prad minimalny
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    R.M. wrote:

> [...]
    > jesli plyta pobiera 5-10W to pobor pradu przez picoPSU i tak bedzie
    > 12V*2A=24W? pewnie tak bedzie, ale nie moge uwierzyc, ze mogli to tak

    a przeczytałeś to, co cytujesz? Źródło musi dać przynajmniej 2A.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-11-13 16:54:43
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Waldemar Krzok wrote:
    > a przeczytałeś to, co cytujesz? Źródło musi dać przynajmniej 2A.

    no wlasnie o tym mowie, jesli zrodlo musi dac przynajmniej 2A, a plyta
    glowna pobiera tylko 0.5A, to mamy ogromna strate, tzn zasilacza
    pobieramy 2A*12V czyli 24W a plyta pobiera tylko 0.5A * 12V czyli 6W

  • 4. Data: 2009-11-13 18:23:34
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > no wlasnie o tym mowie, jesli zrodlo musi dac przynajmniej 2A, a plyta
    > glowna pobiera tylko 0.5A, to mamy ogromna strate, tzn zasilacza pobieramy
    > 2A*12V czyli 24W a plyta pobiera tylko 0.5A * 12V czyli 6W

    a niepomyślałeś że ten zapas prądu jest potrzebny tylko chwilowo ?

  • 5. Data: 2009-11-13 18:44:30
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Szumek wrote:
    > a niepomyślałeś że ten zapas prądu jest potrzebny tylko chwilowo ?

    nic o tym nie napisali ... a wiesz napewno ze jest to zapas chwilowy?

  • 6. Data: 2009-11-13 23:05:40
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    R.M. wrote:

    > no wlasnie o tym mowie, jesli zrodlo musi dac przynajmniej 2A, a plyta
    > glowna pobiera tylko 0.5A, to mamy ogromna strate, tzn zasilacza
    > pobieramy 2A*12V czyli 24W a plyta pobiera tylko 0.5A * 12V czyli 6W

    to dlaczego ma to miec 95% sprawnosci?

    Waldek

  • 7. Data: 2009-11-14 06:36:18
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Waldemar Krzok wrote:
    > to dlaczego ma to miec 95% sprawnosci?

    na 3.3V 1A 5V 1A, ma cos okolo 86% sprawnosc, i macie racje, ze to
    bedzie wartosc chwilowa ... ale jakby sprawnosci nie podali dla malych
    pradow? moim zdaniem powinni napisac ze chwilowa