  • 1. Data: 2009-11-13 09:50:22
    Temat: Złącze ZIF do taśmy lcd - jak szukać.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam LCD który podpięty jest do płytki za pomoca elastycznej foliowej
    tasmy (końcówki wkładane do gnizadka sa pokryte "czyms" metalicznym).

    Taśma ma 20 "pinów". Szerokośc taśmy to dokładnie 10.50mm. Jednostronna.
    raster 0.5mm.

    Jakie parametry powinienem jeszcze znać, aby zakupic wlaściwe
    gniazdo/złacze ZIF?

    PDF tutaj:

    http://download.maritex.com.pl/pdfs/op/FS-JCG160240A
    .pdf

    Znalazłem złacze ktore wygląda rozsądnie:

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9242

    Ale może są inne.

    Czy takie złacza wystepują w wersji przewlekanej? Na czas budowy
    prototypu było by mi wygodniej bawic sie przewlekanym.

  • 2. Data: 2009-11-13 15:42:59
    Temat: Re: Złącze ZIF do taśmy lcd - jak szukać.
    Od: RtB <r...@N...onet.pl>

    On Fri, 13 Nov 2009 10:50:22 +0100
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Jednostronna. raster 0.5mm.
    >
    > Jakie parametry powinienem jeszcze znać, aby zakupic wlaściwe

    Wygląda na to, że to wszystko. Ilość pinów i raster.

    > Czy takie złacza wystepują w wersji przewlekanej? Na czas budowy
    > prototypu było by mi wygodniej bawic sie przewlekanym.

    Do tego rastra chyba nie... Do 1.0mm występują (np. w Cyfronice).

    P.