  • 1. Data: 2009-11-13 14:06:46
    Temat: [Protel99se] Jakie reguły ustawić
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam mam 2 pytania odnosnie ustawienia reguł w protelu
    1)
    Mam kilka połączen (np.6 takich sciezek) ktore musza byc oddalone od
    pozostałej reszty sciezek i padow o min 200milsow natomiast samie miedzy
    sobą nie muszą spełniać tego warunku. Czyli np pewna grupa połączeń jest na
    innnym potencjale niż reszta ukladu.

    2) Odleglość pomiedzy komponentami obudów elementów mam ustawioną na
    20milsow. Chce pozwolić aby niektore elementy mogly do siebie przylegać
    czyli dopuszczam aby grupa kilku wybranych elementow mogla mieć odległość
    miedzy sobobą 0 milsów ale do pozostałej grupy komponentów ciągle
    obowiązywała by reguła 20milsow.

    3) Na całej długości ścieżki (połączenia) obowiązuje reguła minimalnej
    szerokości 60 milsów. Chce jednak dopuścić aby na jej częsci dopuszczalne
    było połączenie 20milsow. Dam moze przyklad.
    Połączenie o nazwie NET_12VDC łącze sciezką 60 milsow od:
    * katoda mostka gretza (+)
    * kondensatora elektrolitycznego (+)
    * wejscie stabilizatora 7805 (VIN)
    dopuszczam jednak możliwość połączenia scieżką o szerokosci 30 milsow tego
    samego połączenia o nazwie NET_12VDC
    nastepujących polączeń:
    * kondensator 100n
    * katoda diody przeciwprzepiściowej na cewce przekaznika
    * cewka przekaznika
    * anoda diody LED

    Sadze ze zrozumiale to opisałem.
    Czekam na podpowiedzi. Dziękuję.