  • 21. Data: 2012-08-26 23:41:06
    Temat: Re: Piątkowo - baba za kierownicą
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Grzegorz

    > http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741
    >
    > Na wesoły weekend ;-) !

    W moim Polonezie Trucku Royu by się to nie zdarzyło, ponieważ auto to,
    choć kosztowało mnie tylko 1000 zł, budzi respekt, także płci przeciwnej.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2012-08-27 07:57:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-24 17:50, Bartas_M5 pisze:
    > Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
    > jedzie, a kobietom sie ustepuje,
    Widać z daleka że kobieta za kierownicą?
    > Cham i buurak.
    Przewrażliwiony jesteś. Trafiła na katolika.
    Jak by trafiła na chama i buraka to by jej zwieracze puściły.
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2012-08-27 11:37:01
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 27.08.2012 07:57, Krzysztof 45 wrote:
    > Widać z daleka że kobieta za kierownicą?
    Musisz się pilnie zgłosić do mechanika na regulację detektora ironii. ;)

    Michoo

  • 24. Data: 2012-08-27 12:13:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Saturday, August 25, 2012, 1:50:18 PM, you wrote:

    > IMHO właśnie tak było. Facet wpierniczył się pod prąd, a miał do
    > kobity pretensję. Szkoda że nie trafił na jakąś 16 tonową solówkę z
    > przeciwka, ciekaw jestem czy wtedy też byłby taki mądry.

    I dla wjeżdżajacych pod prąd stawiają zakaz zatrzymywania się?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2012-08-27 13:06:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiniesz swoją światłą wypowiedź?

    Niesie ona ifnormacje, ze albo nie masz pojecia co znaczy pod prad, albo
    jestes slepy.

  • 26. Data: 2012-08-27 13:07:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Hello jerzu !:

    > A wiesz że w pierwszych sekundach tak właśnie pomyślałem ? To ul.
    > Modelarska w Katowicach, a ja jechałem "skrótem" od Korfantego, bo tam
    > jakieś roboty były. Ale jak się okazało, jednak nie była jednokierunkowa

    Pomijam, ze gdybys wjechal babie pod prad, jej rakcja bylaby raczej podobna
    sraczce umyslowej, a nie temu co jest na ekranie.