  • Data: 2014-04-10 15:04:30
    Temat: Re: Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2014 o 22:24 WildS <f...@n...pl> pisze:

    > Zjazd na S2 korkuje całą Puławską?
    > Czyli po prawej stronie Wisły dla dużego nie ma tam niespodzianek?

    Tam jest spory ruch rano, część jadących z Piaseczna wjeżdża na S2
    (światła) część jedzie prosto (też światła) i jest gęsto.
    Po prawej nie ma niespodzianek.

    > S8 od starej 2 do Mostu Grota mam zakaz 6-22. Mimo wszystko bardzo
    > ciekawa opcja. Pytanie - gdzie na S8 łowią jadących na zakazie - mają
    > jakąś zatoczkę jak na kawałku pomiędzy lotniskiem i Puławską?
    > Jeśli na tym kawałku do zjazdu na Babice jest czysto to przy najbliższej
    > okazji przetestuję.

    Aby dojechać do Babic zjeżdżasz z S8 na Sochaczew - ostatni zjazd przed
    ograniczeniem.
    Tam można śmiało jechać - ITD stoi parę kilometrów dalej.

    > Ten rejon to mój koszmar - same zakazy, wiadukty, tonaże, duży ruch i
    > cwaniakujące osobówki.

    Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz :-)
    Te zakazy są po to aby ułatwić osobówkom przejazd przez rozbudowywany
    północny odcinek S8. Jak skończą (będą 3 pasy) to i zakazy znikną.

    TG