  • 1. Data: 2009-09-23 19:37:13
    Temat: Photoshop CS5 - niezwykłe możłiwości obróbki
    Od: Keyser Soze <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    Witam!

    Myślę, że warto zajrzeć, żeby wiedzieć co nas
    czeka, bo niedługo to co zobaczymy może nijak
    się mieć do rzeczywistości. Możliwości świetne.
    Przekadrowywanie nabierze chyba innego znaczenia :)

    http://www.youtube.com/watch?v=dgKjs8ZjQNg

    p!
    Keyser

  • 2. Data: 2009-09-23 20:16:51
    Temat: Re: Photoshop CS5 - niezwykłe możłiwości obróbki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Keyser Soze pisze:
> [...]
    > czeka, bo niedługo to co zobaczymy może nijak
    > się mieć do rzeczywistości. Możliwości świetne.
    > Przekadrowywanie nabierze chyba innego znaczenia :)

    To już częściowo działa w cs4 i nadaje się do takich właśnie pokazów. W
    praktyce wyniki są kiepskie, tzn. do przeróbki zdjęć na naszą klasę
    owszem, zawodowa zabawa może skończyć się kompromitacją na wykopie czy
    innym pokazywaczu cienkich fotomontaży.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-09-23 20:19:11
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Keyser Soze" <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h9dtd7$cu6$...@n...onet.pl...
> [...]
    > czeka, bo niedługo to co zobaczymy może nijak
    > się mieć do rzeczywistości. Możliwości świetne.
    > Przekadrowywanie nabierze chyba innego znaczenia :)

    Jak tak dalej pójdzie i upłynie trochę czasu, to nie odróżnimy
    rzeczywistości od fikcji :(

  • 4. Data: 2009-09-23 21:04:33
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:h9dtd7$cu6$...@n...onet.pl...

    > Jak tak dalej pójdzie i upłynie trochę czasu, to nie odróżnimy

    Jak będziesz znał rzeczywistość tylko z monitora to i owszem.

    JD

  • 5. Data: 2009-09-23 21:07:55
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-23 23:04:33 +0200, "JD" <j...@g...com> said:

    > Jak będziesz znał rzeczywistość tylko z monitora to i owszem.

    Byłeś wszędzie? Wszystko widziałeś?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-09-24 04:44:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JA napisał(a):

    > Byłeś wszędzie? Wszystko widziałeś?

    Google Earths? ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-09-24 06:11:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > praktyce wyniki są kiepskie, tzn. do przeróbki zdjęć na naszą klasę
    > owszem, zawodowa zabawa może skończyć się kompromitacją na wykopie czy

    Malkontencisz :)

    Juz widze te oferty: "zdjecia slubne, wycinanie tesciowej ze zdjec
    grupowych gratis" ;)

  • 8. Data: 2009-09-24 06:31:40
    Od: ikov <i...@t...pl>

    januszek pisze:

    > Google Earths? ;)
    >
    > j.
    Earths? Jeśli widziałeś więcej Ziemii niż jedną, to może wersja Earth -
    Another Dimension?
    Przepraszam, złośliwy jestem :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-09-24 06:52:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ikov napisał(a):

    > Earths? Jeśli widziałeś więcej Ziemii niż jedną, to może wersja Earth -
    > Another Dimension?

    Księżyc już można oglądać, Marsa lada chwila... ;P

    j.

  • 10. Data: 2009-09-24 08:06:23
    Od: John Smith <u...@e...net>

    kuba_k1 napisał(a):
    > Jak tak dalej pójdzie i upłynie trochę czasu, to nie odróżnimy
    > rzeczywistości od fikcji :(

    A jesteś pewien, że wciąż jeszcze odróżniasz jedno od drugiego? :-)

    --
    Mirek