  • 21. Data: 2010-01-05 10:19:35
    Temat: Re: Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
    Od: to <t...@a...xyz>

    moje_przedmioty wrote:

    > Ale jakich sytuacji??
    > Wszysc na swoje ?yczenie bo spanikowali Wystarczy?o sie zsuwaj?c
    > przestaae krecic do przodu pu?cic hamulec i pokirowaae tak aby nie wpa?c w
    > mercedesa A ten zje?dzaj?cy z górki to ju? wybitnie sam sobie winien
    > Górka nie by?a jaka? nie wiadomo jak du?a

    12% to jest bardzo stromo, szczególnie po lodzie.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-01-05 10:24:38
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-01-2010 o 02:57:24 Michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > Czemu czerwony ford miał zblokowane koła a wygląda na nowy z absem ?

    Z obserwacji aut z ABS jak jest lód i jedzie się poniżej powiedzmy 5km/h
    to abs blokuje koła i już nie odpuszcza. Tak mogło być i tutaj.

  • 23. Data: 2010-01-05 10:37:14
    Od: "mszyma" <mszyma@no_spam.gazeta.pl>

    Witam,

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z obserwacji aut z ABS jak jest lód i jedzie się poniżej powiedzmy 5km/h
    > to abs blokuje koła i już nie odpuszcza. ...

    No ABS to pewnie nie odpuszcza ...
    ale kto zabroni kierowcy odpuścić
    i spróbować odzyskać kontrolę?

    Uda się lub nie - ale to więcej niż sunąć na zablokowanych.
    Krawężnik i sporo śniegu za nim - to niezły hamulec
    Pozdrawiam,
    mszyma

  • 24. Data: 2010-01-05 10:40:55
    Od: mw <m...@g...com>

    On Jan 5, 3:14 am, Rafał Grzelak <a...@a...aa> wrote:
    [...]
    > nie ma to jak na poczatku zjazdu zablokowac kola i czekac az sie nie
    > przyeeeeeebie w tego na dole ;]
    Zwolennik sportów saneczkowych :-D

  • 25. Data: 2010-01-05 10:49:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jan 2010 10:13:36 +0100, osobnik zwany Pab_lo
    wystukał:

    > U?ytkownik "Olisa" <o...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    layer_embedded i
    layer_embedded

    > Duzo takich glupkow w szczecinie?
    >
    > Droga wyglada na nieodsniezona. Ja bym pociagnal zarzadce drogi do
    > odpowiedzialnosci, wtedy panowie z kamerami nie mieliby zajecia... Ciec
    > powinien w tym miejscu kursowac z szufelka 24h/dobe.

    a to ciekawe na jakiej podstawie? Przecież widzieli, że jest
    nieodśnieżona.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2010-01-05 10:55:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=p
> [...]
    o ile narracja rzeczywisce smieszna (zle stanąl, obijają go, trzeba było
    jezdzic a nie stac) o tyle przychodzą mi do glowy pewne kwestie:
    - czy ludzie sa na tyle nieczuli ze nie mogli ostrzec innych po pierwszej
    stłuczce?
    - wazniejsze - dlaczego nikt nie uciekał na górke z boku?
    - to kwadratowe zjezdzajace na wcisnietym hamulcu - ludzie to jednak sa
    samobójcy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 27. Data: 2010-01-05 11:18:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Olisa pisze:
    > Witam,
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=p
    layer_embedded

    Czerwonemu by wystarczyło w 14 sekundzie odpuścić na 2-3s hamulce.
    Niczym to nie groziło, zatrzymał by się kilkanaście m dalej, górka
    się tam już wypłaszcza. Nikomu tak naprawdę nie groziło wypadnięcie
    na to skrzyżowanie. Zresztą kierowcy każdego z pojazdów walili tam
    praktycznie na własne życzenie.

  • 28. Data: 2010-01-05 13:36:28
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-01-04 23:39, Olisa pisze:
    > Witam,

> [...]

    Goście którzy filmują te zdarzenia mogliby piaskiem posypać tą górkę ale
    jak widać nastawiają się na świetne widowisko (słychać to pod koniec
    drugiego filmiku). A zasrany taksiarz jeszcze celowo stawia auto żeby mu
    je obili. Ech...

  • 29. Data: 2010-01-05 13:50:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " Michał" <m...@g...pl> writes:

    layer_embedded
    layer_embedded

    > Czemu czerwony ford miał zblokowane koła a wygląda na nowy z absem ?

    Film na pewno jest spreparowany przez tych gosci z programu tv o
    letnich oponach. 8-)

    MJ

  • 30. Data: 2010-01-05 13:50:50
    Od: "peter" <a...@F...pl>

> [...]
    > jak widać nastawiają się na świetne widowisko (słychać to pod koniec
    > drugiego filmiku). A zasrany taksiarz jeszcze celowo stawia auto żeby mu

    kurwa masz racje ! wszyscy winni tylko nie ci debile za kolkami !