  • 51. Data: 2010-01-06 11:33:37
    Temat: Re: Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 10:32:30 +0100, osobnik zwany Pab_lo
    wystukał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > No jesli snieg spadl kilka minut wczesniej, to nie widze powodow ale
    > jesli taka nieodsniezona i nieposypana jest przez tydzien... Postawienie
    > znaku o nachyleniu 12% niczego nie rozwiazuje, wlasnie majac to na
    > uwadze zarzadca powienien dbac o odpowiednie jej utrzymanie jeszcze
    > bardziej.

    nadal pisze co ci się wydaje. Podaj podstawę tego, że ma być czarna. Od
    tego kierowca powinien mieć mózg, żeby wiedzieć czy może czy nie wjechać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2010-01-06 13:03:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message
> [...]
    >>> 12% to jest tutaj (cegły dobrze wypoziomowane):

    > Ocena pochylosci badzo zalezy od perspektywy, miejsca obserwacji, i
    > zazwyczaj na zdjeciach/filmie widac prawie plasko, kiedy w rzeczywistsci
    > jest bardzo stromo...

    Dlatego mnie smieszy stwierdzanie po filmie nagranym trzesacym sie
    telefonem, czy tam bylo 12% czy moze tylko 8..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 53. Data: 2010-01-06 16:41:53
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    btn wrote:
    > Goście którzy filmują te zdarzenia mogliby piaskiem posypać tą górkę

    1. tę
    2. nie mogliby, bo działanie sensowne wymaga inteligencji
    3. sposób komentowania - wypisz-wymaluj jak z tekstu Juliana Tuwima
    Kinochamy

    99. winą należy obarczyć egzaminatora, który poświadczył nieprawdę
    podpisując papierek na egzaminie, instruktora, który nie nie nauczył i
    nie wyłapał, i systemu, który wymaga ukończenia szkoły, ale nie
    inteligencji.
    Przeciętny człowiek z IQ w okolicach 100 poradziłby sobie z rozwiązaniem
    zadania: co zrobić tego dnia w tamtym miejscu

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2010-01-06 17:36:54
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    > nadal pisze co ci się wydaje. Podaj podstawę tego, że ma być czarna. Od
    > tego kierowca powinien mieć mózg, żeby wiedzieć czy może czy nie wjechać.

    A kto napisal, ze ma byc czarna ? Pisalem, ze ma byc odsniezona i posypana
    przynajmniej pisakiem - moze na nia nawet nasikac jesli to spowoduje, ze
    bedzie mozna sie na niej bezpiecznie poruszac. Te kwestie reguluje k.c.i
    ustawa o drogach publicznych: Art. 2.1 dokladnie punkt 20.

    Picasso

  • 55. Data: 2010-01-06 19:16:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 12:03:18 +0000, osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Dlatego mnie smieszy stwierdzanie po filmie nagranym trzesacym sie
    > telefonem, czy tam bylo 12% czy moze tylko 8..

    widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%.
    Po prostu na znaku :)

  • 56. Data: 2010-01-06 19:30:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 18:16:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%.
    > Po prostu na znaku :)

    Znaki bardzo często są przesadzone.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 57. Data: 2010-01-07 12:13:41
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    > Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 12:03:18 +0000, osobnik zwany kamil

    > widziałem dzisiaj wersję tego filmu gdzie dokładnie widać, że jest 12%.
    > Po prostu na znaku :)

    Przeciez na pierwszym filmie z watku na poczatku widac znak. :)

    Pozdrawiam
    Kamil