  • 31. Data: 2010-01-05 14:22:16
    Temat: Re: Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:58:33 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > A może by tak policja znalazła jakiś paragraf na takowych?
    > Tak aby zmazać z twarzy tą debilna radość z cudzego problemu.
    > Nieudzielenie pomocy to może i nie, bo wypadku nie było,
    > ale może jednak coś.

    Zwariowałeś? Debilami są wyłącznie kierowcy, którzy nie potrafią jeździć.
    Każdy z nich ma całe mnóstwo czasu na to by puścić hamulec i wjechać choćby
    w tą górkę koło kubła Caritasu. Przykro, że poniszczyli samochody, ale
    zrobili to wyłącznie na własne życzenie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 32. Data: 2010-01-05 14:32:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Olisa pisze:
    > Witam,
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=p
    layer_embedded
    > i czesc druga:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=p
    layer_embedded

    > pierwszorzedna narracja :-)

    A najlepsze sa komentarze na p.m.s., wszyscy gadaja na gapiow, na
    zarzadcow drog, a zapominaja, ze wina lezy tylko i wylacznie po stronie
    kierowcow.
    To byl typowy przyklad lajzy za kierownica, a najwieksza z nich to ta
    zjezdzajaca w dol (mogla spokojnie uniknac kolizji).
    Ci z forda pewnie zimowki mieli... ale popelnili blad, bo mieli kupic te
    amerykanskie co na lodzie daja rade :P

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2010-01-05 16:43:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 5 Jan 2010 10:19:35 +0100, to napisał(a):

    > 12% to jest bardzo stromo, szczególnie po lodzie.

    Ale na moje oko (patrząc np. na płot i nachylenie skarpy obok) tam 12%
    nie ma. Daję max 8, co i tak jest dużą wartością...

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2010-01-05 17:00:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > Ale na moje oko (patrząc np. na płot i nachylenie skarpy obok) tam 12%
    > nie ma. Daję max 8, co i tak jest dużą wartością...

    Prawie oplulem monitor ze smiechu. Z twoim sokolim okiem przenies sie czym
    predzej na bezwypadkowe.net, zeby ze zdjec 400x300px oceniac milimetr
    roznicy w szczelinach miedzy panelami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 35. Data: 2010-01-05 17:35:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 16:00:07 -0000, kamil napisał(a):

    > Prawie oplulem monitor ze smiechu. Z twoim sokolim okiem przenies sie czym
    > predzej na bezwypadkowe.net, zeby ze zdjec 400x300px oceniac milimetr
    > roznicy w szczelinach miedzy panelami.

    No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeżdżam 12%. To nie jest
    12% :)

  • 36. Data: 2010-01-05 17:37:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]
    > roznicy w szczelinach miedzy panelami.

    No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeżdżam 12%. To nie jest
    12% to jest tutaj (cegły dobrze wypoziomowane):
    http://www.genetyk.com/podjazdy/hrobacza9.jpg

  • 37. Data: 2010-01-05 17:42:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message
    t...

    > No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeżdżam 12%. To nie jest
    > 12% :)
    > 12% to jest tutaj (cegły dobrze wypoziomowane):
    > http://www.genetyk.com/podjazdy/hrobacza9.jpg

    Yup, wygladaja podobnie, szczegolnie ze wzniesienie na filmie robi sie
    bardziej strome w gornej czesci.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 38. Data: 2010-01-05 18:25:16
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 05 sty 2010 o 17:42 GMT, kamil napisał(a):

    > Yup, wygladaja podobnie, szczegolnie ze wzniesienie na filmie robi sie
    > bardziej strome w gornej czesci.

    Ocena pochylosci badzo zalezy od perspektywy, miejsca obserwacji, i
    zazwyczaj na zdjeciach/filmie widac prawie plasko, kiedy w rzeczywistsci
    jest bardzo stromo...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 39. Data: 2010-01-05 18:45:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > No sorry, ale jednak wiem kiedy na rowerze podjeżdżam 12%.

    Nie ośmieszaj się... po filmie czy po zdjęciach nie da się czegoś takiego
    ocenić bo nie ma właściwego punktu odniesienia.

    --
    cokolwiek

  • 40. Data: 2010-01-05 19:40:25
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Zwariowałeś?

    Nie :-)

> [...]
    > w tą górkę koło kubła Caritasu. Przykro, że poniszczyli samochody, ale
    > zrobili to wyłącznie na własne życzenie.

    Racja, kierowcy są najbardziej winni, to oni nie potrafili sobie poradzić.

    Seco