  • 1. Data: 2010-01-04 22:57:06
    Temat: Strzał w kolektor...
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    ... na szczęście nie poszedł kolektor. Autko paliło na 2 garach,
    mechanik po sprawdzeniu świec stwierdził że 2 mają przerwe ponad 1mm.
    Poprawił na 0,7.
    Silnik jednak pracuje dziwnie, na jałowym trzyma 950rpm ale nim trzęsie,
    przyśpiesza gorzej niż maluch.
    Stawiacie naświece, kable WN czy może cos innego?
    Pacjent to Escort '99 benzyna/gaz. Strzeliło oczywiście na gazie,
    gwizdki zadziałały.
    Pozdrawima
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-05 02:12:46
    Temat: Re: Strzał w kolektor...
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    ..::Adam::.. wrote:
> [...]
    > Stawiacie naświece, kable WN czy może cos innego?
    > Pacjent to Escort '99 benzyna/gaz. Strzeliło oczywiście na gazie,

    strzeliło, strzał... co strzeliło?
    może się zapłon przesunął, pasek przeskoczył?

    moon

  • 3. Data: 2010-01-05 09:32:58
    Od: "dAAz" <d...@o...zz>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Stawiacie naświece, kable WN czy może cos innego?
    > Pacjent to Escort '99 benzyna/gaz. Strzeliło oczywiście na gazie, gwizdki

    Na 100% zerwalo jakis wezyk podcisnieniowy, sprawdz wezyki w okolicach
    przepustnicy. Ew, rury ukladu dolotowego.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-01-05 10:54:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    ..::Adam::.. pisze:
> [...]
    > Stawiacie naświece, kable WN czy może cos innego?
    > Pacjent to Escort '99 benzyna/gaz. Strzeliło oczywiście na gazie,

    A przed strzałem jechał dobrze? No, to raczej nie wysokie napięcie
    (przynajmniej nie samo z siebie)
    Jeśli na 100% kolektor cały, to szukaj jakiejś szczeliny która
    mogła się zrobić, sprawdź dokładnie jak wygląda cały dolot,
    obudowa filtra, sam filtr itd. Jeśli w tym silniku jest przepływomierz
    "drucikowy", to już nie istnieć, co by tłumaczyło brak mocy.

  • 5. Data: 2010-01-05 11:15:25
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Stawiacie naświece, kable WN czy może cos innego?
    > Pacjent to Escort '99 benzyna/gaz. Strzeliło oczywiście na gazie, gwizdki

    Wymien przewody WN. Sprawdz przewody/rury czy strzal nie spowodowal ich
    zsuniecia się.

    --
    Escrot '99 1.6 benzyna/gaz

  • 6. Data: 2010-01-05 15:13:48
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 02:12:46 +0100, Moon napisał(a):

    > strzeliło, strzał... co strzeliło?
    > może się zapłon przesunął, pasek przeskoczył?

    Nic nie zrozumiałeś. To był strzał w kolektor, a strzeliła mieszanka
    powietrza z LPG.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2010-01-05 16:50:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Nic nie zrozumiałeś.

    Pewny Znak, że zaraz zacznie się na ten temat wypowiadać...

  • 8. Data: 2010-01-06 08:22:38
    Temat: Strzał w kolektor...c.d.
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    > Nic nie zrozumiałeś. To był strzał w kolektor, a strzeliła mieszanka
    > powietrza z LPG.

    Dokładnie.

    Tak jak pisali ini sprawdzono czy jakiś wężyk się nie odpiął, mechanik
    sprawdził ciśnienie w cylindrach. Wszystko ok.
    Dwie świece (2 i 3) dawały mniejszą iskrę. Wymieniono swiece i kable WN
    - autko odzyskało moc, lecz na wolnych obrotach i przy mocnym
    przyśpieszaniu trzęsie. Teraz to mam wrażenie że pali na 3 gary, wtedy na 2.

    Mechanik stawia jeszcze na cewkę.
    Jeszcze mam pytanie, ma ktoś opis, jak połączyć kable WN? Chodzi mi o
    kolejnośc na świecach i na cewki.
    Auto to Escort 1,6 16V rok 99

    Pozdrawiam
    Adam

  • 9. Data: 2010-01-06 15:28:19
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Pewny Znak, że zaraz zacznie się na ten temat wypowiadać...

    Nie, nie znam się na LPG

    moon