  • Data: 2010-07-05 12:59:34
    Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ktoś używał np. automapy/iGo/tomtoma to po nich MyWay to kupa złomu.

    Mam tomtoma na palmtopie, ovi na Nokii i to cudo citroena. Jak dla mnie
    funkcjonalność jest zupełnie do zaakceptowania. Działa szybko, w miarę
    logicznie, ulice (nazwy) faktycznie pokazuje tylko na pasku na dole. Na
    takim ekranie można by było pokazać więcej.

    > Nie wiem też jak przewijać mapę na boki
    > ręcznie. Np. chcę zobaczyć co będzie kawał dalej bez zmiany skali.

    Da się. Przytrzymujesz przez chwilę ten okrągły guzik, pokazuje się menu
    gdzie ostatnią pozycją jest chyba właśnie przewijanie mapy i później
    jedziesz strzałkami w dowolnym kierunku.

    > Cena
    > aktualizacji map drobne 230 EURO (!).

    To jest dramat. Ale obawiam się że wszędzie tak jest. W USA Honda winszowała
    sobie za mapy ok 150USD co jak na tamte warunki było ceną z kosmosu.
    Dzięki temu rośnie atrakcyjność Internetu...

    > Aktualizacja jest raz na rok. Info o
    > fotoradarach płatne dodatkowo. Używać się da ale do wcześniej wymienionych
    > to bardzo daleka i kosztowna droga (a właściwie brak drogi bo raczej softu
    > nie ulepszą dla już wyprodukowanych MyWay).

    Z tego co czytałem na forach to soft uaktualniają więc nie jest jakoś
    specjalnie źle.

    > Nie "ma" tylko "miał", zmiana specyfikacji. Mówimy o nowym aucie z salonu.

    Mówisz o centralnym wyświetlaczu z mapą radiem itd? Czy o tych bocznych z
    prędkością i obrotomierzem? Bo jeśli o centralnym to jak najbardziej ma
    możliwość zmiany koloru. Auto nowe, z salonu. Rok 2010.

    > Popieram. Tylko, że aktualne wersje mają ciut gorsze wyposażenie niż te
    > sprzed 2 lat.

    To co mogliby na dzień dobry poprawić to materiały tapicerki na drzwiach i
    podłokietnikach w fotelach. Trochę kiepskie są.

    pzdr