  • 11. Data: 2010-03-29 09:57:03
    Temat: Re: Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Jacek pisze:

    > Generalnie to jak mozna zrobic samochod bez zamka mechanicznego?

    I wg Ciebie, żaden samochód "na F" nie ma takiego zamka?

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
    PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

  • 12. Data: 2010-03-29 10:12:23
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Jacek pisze:

    > Generalnie to jak mozna zrobic samochod bez zamka mechanicznego?

    przykładowo wielu z posiadaczy Lagun II(nie wiem jak w pozostałych) nie
    zdaje sobie sprawy że w ich karcie znajduje się kluczyk, a pod zaślepką
    w drzwiach kierowcy jest normalny zamek

    A producent z pewnością nie strzelił by takiego błędu, żeby nie
    przewidział dostania się do samochodu po padzie akumulatora.

  • 13. Data: 2010-03-29 10:44:04
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Witam
    > Mam problem, z zamkniętym na głucho samochodem, byłem zmuszony
    > wyjechać na 6 miesięcy z kraju. Został sobie na ten czas samochód pod
    > chmurką P 406 kombi. Po powrocie chciałem go uruchomić, niestety nie
    > jestem w stanie się do niego dostać. Posiada centralny zamek, brak
    > prądu w aku nie pozwala na jego uruchomienie. Dzwoniłem do ASO
    > Peugeota, jakoby zamek od tylnej klapy można otworzyć mechanicznie.
    > Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
    > Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.
> [...]

    Masz hak? Podaj prąd do gniazdka.
    Możesz jeszcze wleźć pod samochód i zobaczyć czy jest dostęp do rozrusznika,
    alternatora czy czegokolwiek z plusem a minus podpiąć gdziekolwiek do masy,
    czy to z innego auta/akumulatora czy z prostownika, z prostownika
    bezpieczniej jeśli będzie to cienki kabelek.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 14. Data: 2010-03-29 10:46:33
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lewis pisze:
    > Użytkownik "Przemek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Masz hak? Podaj prąd do gniazdka.

    tam już jest CAN i takie zabawy odpadają :) Bo jeśli hak jest i
    elektryka jest zrobiona na przekaźnikach.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-03-29 10:52:13
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Lewis pisze:
> [...]
    > gdziekolwiek do masy, czy to z innego auta/akumulatora czy z
    > prostownika, z prostownika bezpieczniej jeśli będzie to cienki kabelek.

    A to na haku występuje napięcie gdy wszystkie światła są wyłączone?
    Rozumiem że jak ktoś zostawi samochód na światłach to jest jakaś szansa,
    ale jak nic nie "świeci" to chyba nie teges...

    Poza tym podłączenie zasilania do zupełnie padniętego akumulatora, przez
    obwód świateł to chyba nie jest zbyt dobry pomysł - na starcie może
    polecieć zbyt duży prąd - trzeba by mieć kontrolę nad tym prądem (sam
    prostownik może nie wystarczyć)

    Inną sprawą jest że to wszystko na magistrali obecnie i tu też można się
    różnych kwiatków spodziewać.

  • 16. Data: 2010-03-29 11:01:15
    Od: Przemek <k...@t...pl>

    >Można kombinować podpiąć zasilanie zewnętrzne pod instalacje samochodu,
    >tak co by prądu wystarczyło na jego otwarcie.
    >Wydaje mi się że najprościej będzie plus zasilania dopiąć do rozrusznika
    >- jest tam doprowadzony kabel od akumulatora, i przeważnie jest on
    >dostępny od dołu samochodu(ewentualnie trzeba zdjąć osłonę). Minus
    >dopiąć gdziekolwiek do masy.

    Serdecznie dziękuję za pomoc nie spodziewałem się tak dużego odzewu,
    Pozdrawiam
    Życzę wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się
    Świąt
    PK

  • 17. Data: 2010-03-29 11:03:18
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Rafał pisze:
    > Inną sprawą jest że to wszystko na magistrali obecnie i tu też można się
    > różnych kwiatków spodziewać.

    takie działanie jak ktoś wcześniej zaproponował, to jeden z lepszych
    sposobów na zniszczenie body komputera.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-03-29 11:04:45
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:
    > Lewis pisze:
    (...)

    > tam już jest CAN i takie zabawy odpadają :) Bo jeśli hak jest i
    > elektryka jest zrobiona na przekaźnikach.

    A co ma CAN do tego?

  • 19. Data: 2010-03-29 11:08:10
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Przemek pisze:

    > Serdecznie dziękuję za pomoc nie spodziewałem się tak dużego odzewu,

    Powiedz jeszcze czy Ci się udało otworzyć samochód i jak to zrobiłeś?

  • 20. Data: 2010-03-29 11:11:12
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > takie działanie

    Mógłbyś rozjaśnić o które działanie Ci chodzi? bo z cytowanego przez
    Ciebie fragmentu jednoznacznie to nie wynika.