  • 21. Data: 2010-03-29 11:12:55
    Temat: Re: Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > A co ma CAN do tego?

    bardzo wiele, hak nie jest wpięty bezpośrednio pod lampę a przez
    przekaźniki (niektórzy to zwą specjalnym modułem - brzmi drożej :D ).
    Więc taki sposób uruchamiania auta nic nie da, a może uszkodzić
    centralkę can( body komputer)

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-03-29 11:23:41
    Od: Przemek <k...@t...pl>

    Będę działał z otwieraniem w czwartek lub piątek.
    Dam znać jakie będą rezultaty moich działań
    Jeszce raz pozdrawiam
    PK

  • 23. Data: 2010-03-29 11:27:40
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    Jacek <m...@s...pl> wrote in news:hopn04$5t0$1@node2.news.atman.pl:

    > Generalnie to jak mozna zrobic samochod bez zamka mechanicznego?

    nie wiem czy w 406 jest czy nie ma zamka, ale wiem ze uzywanie centralnego non-stop
    powoduje problemy
    z zamkami, ktore po prostu nieuzywane przestaja dzialac

  • 24. Data: 2010-03-29 12:32:39
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:

    > bardzo wiele, hak nie jest wpięty bezpośrednio pod lampę a przez
    > przekaźniki (niektórzy to zwą specjalnym modułem - brzmi drożej :D ).

    Aha, czyli nic nie ma. Zastanów się na jakiej zasadzie działają
    urządzenia elektryczne w samochodzie.

    > Więc taki sposób uruchamiania auta nic nie da,

    A w którym się da?

    > a może uszkodzić centralkę can( body komputer)

    Szczerze wątpię.

  • 25. Data: 2010-03-29 13:45:30
    Od: WW <w...@v...pl>

    Przemek pisze:
    > Witam
    > Mam problem, z zamkniętym na głucho samochodem, byłem zmuszony
    > wyjechać na 6 miesięcy z kraju. Został sobie na ten czas samochód pod
    > chmurką P 406 kombi. Po powrocie chciałem go uruchomić, niestety nie
    > jestem w stanie się do niego dostać. Posiada centralny zamek, brak
    > prądu w aku nie pozwala na jego uruchomienie. Dzwoniłem do ASO
    > Peugeota, jakoby zamek od tylnej klapy można otworzyć mechanicznie.
    > Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
    > Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.
> [...]

    Miałem kiedyś podobny przypadek. Od tego czasu w każdym
    samochodzie montuje dość gruby przewód od plusa aku i
    chowam w jakimś miejscu w nadwoziu - końcówka
    zaizolowana. Obecnie przy haku za zdejmowana częścią
    atrapy. W razie czego podpinam tam obcy aku i mam prąd
    na zamkach.,
    Już raz się przydało :-)

    Wiem, że to teraz nie pomoże, ale na przyszłość jak
    znalazł.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 26. Data: 2010-03-29 16:35:11
    Od: kicior <k...@g...com>

    U mnie można działa podpięcie akumulatora do bocznego kierunkowskazu.

  • 27. Data: 2010-03-29 20:55:57
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Maciej Leszczynski pisze:

    > nie wiem czy w 406 jest czy nie ma zamka, ale wiem ze uzywanie centralnego non-stop
    powoduje problemy
    > z zamkami, ktore po prostu nieuzywane przestaja dzialac
    A mozna wiedziec skad masz taka wiedze? :-) Jakos w 10-letnim clio,
    14-letnim Puncie caly czas uzywany jest c.z. a wszystkie zamki dzialaja
    pomimo wlamania do Punta i uszkodzenia wkladki w drzwiach
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2010-03-29 21:31:22
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > 14-letnim Puncie caly czas uzywany jest c.z. a wszystkie zamki
    > dzialaja pomimo wlamania do Punta i uszkodzenia wkladki w drzwiach

    z doswiadczenia z bezawaryjnej toyoty i awaryjnej alfy ;)

  • 29. Data: 2010-03-29 21:37:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Maciej Leszczynski pisze:

    > z doswiadczenia z bezawaryjnej toyoty i awaryjnej alfy ;)

    Ja z alfą to nie wiem, ale w Toyocie (żadnej) problemów nie było.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 30. Data: 2010-03-29 21:45:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Przemek pisze:

    Te zamki to moze mozna by jakos rozruszac jeszcze ?

    WD40, odmrazacz, coca-cola raczej nie, pomaga na rdze ale w zamku to
    raczej nie ma zelaza tylko jakies kolorowe metale.
    Psiknac, pomachac kluczem i poczekac przez noc.

    Albo odzaluj pare zlotych na magikow co odchylaja rog drzwi, albo sam to
    zrob - choc masz szanse ze uszkodzisz uszczelke w drzwiach albo zbijesz
    szybe. Zaleta jest taka ze to 10 minut roboty, a podpiecie sie pod
    akumulator to na dlugie godziny i moze sie okazac ze on juz nie do
    naladowania jest.

    KJ