    From: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Petersburg-Murmansk
    Date: Wed, 11 Mar 2009 07:00:11 +0100

    driv napisał(a):
    >Zbigiego WROTKA ZASTEPCZA: >>czymze w koncu sa 24 godziny oczekiwania
    na odpowiedz w cieple domowego

    > - niczym, a w porównaniu do wieczności to dopiero...

    > Z Petera. Do Rygi traskę znam, można powiedzieć jak własną...

    Aaaa... No to hmm... niech sobie przypomne...
    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#524412426
    9814470130
    Mysmy lecielismy z Nowgorodu i zajelo nam to dwa noclegi.
    Okolo poludnia we wtorek wyjechalismy i wieczorem w czwartek
    dojechalismy do samego Murmana.
    Ale. Sprzyjala nam pogoda - bylo wyjatkowo cieplo i sucho (tylko jedna
    burza w polowie pierwszego dnia i kilka godzin deszczu drugiego dnia).
    Dzieki temu moglismy robic dluzsze dzienne przebiegi i stawalismy na
    "nocleg" (Nazbierajcie drewna na ognisko zanim sie sciemni! Jakie kufra
    sciemni? Jest druga w nocy i ciemniej nie bedzie! ;)) dosc pozno.
    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#524412457
    6584963474
    Droga powrotna zajela nam trzy noclegi - wiedzielismy juz jak wyglada
    trasa i wogle. ;)
    Mysle, ze z Pitera do Murmanska tez musisz liczyc minimum 3 dni (dwa
    noclegi w trasie) - odleglosc troszke mniejsza ale mozliwe, ze trafisz
    na gorsza pogode, a wtedy przelotowa spada.

    > A'propos czy nowy most w Rydze już otwarty?

    A nie mam pojecia - mysmy jechali na Pskow, choc wyszlo nam na Dno ;)

    > Tak se tylko napisałem, jest, jest. Ale jak się ma wyznaczony, określony cel
    > (Nordkap), to reszta mniej interesuje, choćby ze względów czasowych

    A, to fakt.

    > Cenna informacja i oto mię się rozchodziło.

    To jest ten szutrowy odcinek - chyba kilka kilometrow.
    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#524412718
    9968970226
    Zasadniczo widac bylo, ze silnie remontuja drogi te juz wyremontowane
    byly jak pasy startowe, na ktorych mozna testowac Vmax Busy ;)
    Jakim motocyklem bedziesz lecial?

    > Może już je uprzątneli ;-)

    Raczej rozsypuja na biezaco - widac bylo, ze caly czas szedl tamtedy
    transport ciezkimi gruzawikami.

    Z polecanych knajpek, to przypominaja mi sie dwie:
    Jedna w Andrejewszczinie lub raczej w Megredze obok stacji benzynowej,
    do ktorej trzeba zjechac z glownej drogi (Weeeglik! pooomoz!) :)
    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#524412449
    8147360386
    Druga w Zelonogorskim (tam, gdzie do drogi podchodzi zatoka Morza
    Bialego i jest hydroelektrostacja przed Kandalaksza)
    http://picasaweb.google.pl/weglik/Murman21#524412540
    1258067746