  • Data: 2016-06-29 17:05:54
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnn7fm4.m84.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ależ skąd, bardzo dobrze! Metoda godna polecenia dla tych, którzy
    > cenią sobie czyściutki dźwięk. Bo jak widać skuteczna.

    Oj, już przestań się czepiać... miałem po prostu to szczęście, że po umyciu płyty
    telewizor ożył. Przecież go nie stroiłem, nie regulowałem, więc już nie sugeruj, że
    moje mycie, poza "powrotem do świata żywych", miało na ten telewizor jakikolwiek inny
    wpływ. Przecież i tak to było na fajans, więc nie miałem nic do stracenia, czy umyję,
    czy nie.
    A jak telewizor ożył, to miałem to szczęście, że jakość obrazu i dźwięku była bardzo
    dobra, cała "fizjologia".
    Proszę, nie wmawiaj mi, że dźwięk i obraz są czyst(sz)e dzięki detergentowi, bo to
    jedzie fałszem na milę.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking