  • Data: 2016-06-29 13:14:08
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:5773929b$0$15210$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niedługo ciężko będzie znaleźć TV do którego to się da podłączyć.

    Grabber się na giełdzie, czy Allegro kupi, i gitara.
    Czy ktoś może telewizor na fajans wystawi i jak złomiarze nie zdążą kinola rozwalić
    na cewki, to może nawet da się ożywić? Mam taki mały kolorowy telewizorek z fajansu,
    próbkowała mu przetwornica, wziąłem płytę główną (niesamowicie usyfiona) pod gorący
    prysznic, chyba nawet detergentem (nie mydłem, bo zeżre!)pojechałem... bo i tak,
    skoro próbkuje, to pewnie i tak już gówno warta... Wyczyściłem, wysuszyłem, złożyłem,
    próbkuje nadal. Ale, zostawiłem to na jakiś czas, chyba ze dwa dni, włączam... i
    jest! I do dziś chodzi. Mam satysfakcję, że dałem radę samodzielnie go przywrócić do
    życia, choć po co? :) Piękny obraz, czyściutki dźwięk, aż miło :)
    Będzie w sam raz na taką grę.
    BTW. Ma ktoś może fotki/filmiki z tego?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking