  • 71. Data: 2009-03-06 15:50:07
    Temat: Re: Pentax zrobił wszystkich w konia :>
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Już ci wytłumaczę czym jest spowodowane.

    Czym Ci się wydaje że jest spowodowane.

    > Otóż tym, że ten format powstał do fotografii Z RĘKI. A bez uzywania
    > statywu konieczne było tworzenia bardzo jasnych obiektywów. W MF statyw
    > jest podstawą więc tam nikomu nie potrzeba F1.4, poza tym taka przysłona
    > dałaby zupełnie nieużywalną GO.

    Zapomnij o GO i zrób trochę zdjęć z ręki, większość wyjdzie mega
    kiczowato. GO na f/1.4 i 35mm jest nie do pominięcia. Tylko głupiec
    sobie wmawia, że to po to żeby statywu nie mieć. Musiałbyś ostrzyć
    bardzo daleko, żeby zdjęcie nie skopać.

    Za to sens tej przysłony jest oczywisty przy świadomym korzystaniu z
    możliwości GO.

    > Noctilux to obiektyw który powstał dlatego że Leica jest popularna???

    Swego czasu była, a romans z nią miał każdy niemal że z producentów
    sprzętu. Ten obiektyw był wypuszczony na rynek prawie 35 lat temu, więc
    wtedy to było trochę inaczej. Wiele lustrzanek wtedy nie miało nawet
    powracającego lustra. Dzisiaj to szkło produkują tylko
    sentymentalno-prestiżowo, bo dalmierze jako takie zmieniły zupełnie
    swoje miejsce.

    > A nei wpadłes na to, że najbardziej niszowe i ekstrawaganckie zdjęcia
    > robiło się zawsze w super drogim średnim formacie?

    Zawsze? tzn dziś to też? Jakie?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 72. Data: 2009-03-06 17:39:46
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gor9nt$pkh$1@news.onet.pl>,
    dominik nabazgrał:

    > Gdzie jest oficjalne źródło informacji wraz z zdjęciami?

    A nie wiem, ja o tym przeczytałem zdaje się na dpr.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 73. Data: 2009-03-06 22:25:52
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > A nie wiem, ja o tym przeczytałem zdaje się na dpr.

    Widziałem o tej plotce, zdjęcie też, ale nie wiem czy to radosna
    twórczość kogoś czy może jednak cokolwiek realnego. Niby jakiś
    przedstawiciel pentaksa, ale gdzie więc oficjalne cokolwiek?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \