  • 21. Data: 2009-03-05 00:02:21
    Temat: Re: Pentax zrobił wszystkich w konia :>
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=66668

    Niesamowite.

  • 22. Data: 2009-03-05 00:03:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > Średni nie jest ani popularniejszy, ani tańszej nie ma optyki.

    No przecież mozna kupić obiektyw F20 i go przymykać, robiłem takie testy i
    właśnie o te kilka działek można podkręcić ISO i mieć to samo co w FF.

    > GO nie uzyskasz lepszej i tak :/

    Do niczego takie aparaty.

  • 23. Data: 2009-03-05 07:34:25
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@N...gazeta.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > http://optyczne.pl/1660-nowość-Pentax_645_Digital_-_
    zmartwychwstanie.html

    Moze w koncu powstanie pierwszy na swiecie aparat naprawde srednioformatowy,
    o tym chociaz najmniejszym wymiarze sredniego formatu czyli 6x4,5cm.
    Jak na razie to cala reszta cyfrowych aparatow/scianek tylko dumnie nazywa
    sie srednimi formatami, matryce maja takie pomiedzy FF a 6x4,5cm, za to
    kosztują majatek i uzywają szkiel konstrukcyjnie (ogniskowa/swiatlo)
    pasujacych do 6x6cm.

    Pawel Sz - szwayko

  • 24. Data: 2009-03-05 08:10:31
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 4 Mar, 21:11, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > http://optyczne.pl/1660-nowość-Pentax_645_Digital_-_
    zmartwychwstanie.html
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Poczekajmy, jeszcze chyba nie ma tego "Photo Imaging Expo".

  • 25. Data: 2009-03-05 08:47:01
    Od: Zbyszek Ładygin <z...@t...pl>

    Anna Niedowiarek pisze:

    > Dawno, dawno temu w naszej galaktyce, istniał aparat fotograficzny
    > nazywany CANON F1. Był on całkowicie mechaniczny, co większości bywalców
    > na tej grupie wydaje się niemożliwe.
    > Reklamowano go sloganem: Jeżeli pytasz o jego cenę, to ten aparat jest
    > nie dla ciebie.
    > CANON F1 miał ogromną ilość użytkowników. Nie pytali się jednak o jego
    > cenę, tylko używali ;-) Ale podyskutować, to każdy może.

    Mam! Mam! I nie sprzedam za żadną cenę!
    Zbyszek

  • 26. Data: 2009-03-05 09:45:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 07:34:25 +0000 (UTC), Paweł Szwajkowski napisał(a):

    > Moze w koncu powstanie pierwszy na swiecie aparat naprawde srednioformatowy,

    No i właśnie zniknąłeś Hasselblada - nie wiem czy szwedzi będą z tego
    powodu szczęśliwi. Lepiej im go oddaj bo nam drugi potop zrobią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 27. Data: 2009-03-05 10:42:36
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    slaweks pisze:
    zmartwychwstanie.html
    > Poczekajmy, jeszcze chyba nie ma tego "Photo Imaging Expo".

    Olympusa m4/3 też niestety nie ma :(
    Widać że targi są deko kryzysowe. Same kompakty, same zapowiedzie "my
    wam pokażemy". Chyba jedyną naprawdę wartą uwagi było postraszenie
    wszystkich od samsunga, chociaż podobnie nie pokazali czegokolwiek
    realnego :/

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 28. Data: 2009-03-05 11:01:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    dominik wrote:

> [...]
    > wam pokażemy". Chyba jedyną naprawdę wartą uwagi było postraszenie
    > wszystkich od samsunga, chociaż podobnie nie pokazali czegokolwiek

    Przecież Olympus pokazał E620...

  • 29. Data: 2009-03-05 11:38:10
    Od: Koriolan <m...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Przecież Olympus pokazał E620...
    ee tam, nowe lustro- Canon pokazał firmware pozwalające używać AF w
    Markach :))

  • 30. Data: 2009-03-05 11:42:54
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Przecież Olympus pokazał E620...

    Chyba nie na to sam czekałeś. Kolejny struganiec, nawet bez napisów czy
    czegokolwiek konkretnego.
    E630 (bo o nim chyba mówisz) to fajny update, ale nie wiem ile i jak
    olek będzie ciągnął de facto dwa systemy. Powtórzę raz jeszcze więc -
    taki aparat powinien być conajmniej rok temu jak nie więcej.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \