  • 21. Data: 2009-04-24 21:05:20
    Temat: Re: Pentax walczy
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <b...@t...go
    oglegroups.com>,
    v...@g...com nabazgrał:

    > A jakby Ci sie chcialo, to sprawdz prosze.
    > Zwlaszcza, jesli masz mozliwosc bezposredniego
    > porownania z innym sprzetem.

    W sumie mam możliwość takiego porównania, ale to
    dopiero w okolicach 3 maja.

    > Em... nie jestem pewien, czy piszemy o tym samym.
    > Miales wczesniej ustawiona ostrosc (prefocus albo MF)?

    Z prędkością AF problemu nie miałem, z resztą było CAF.
    Ale w pewnym momencie nawet przełączyłem dla testów na MF
    i właściwie nic się nie zmieniło.

    > No i owszem, ale zawsze mi sie wydawalo, ze chodzilo
    > o predkosc (czy raczej jej brak ;)) AF, a nie o opoznienie
    > spustu-migawka.

    No ja czytałem psioczenia explicite na to opóźnienie.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 22. Data: 2009-04-25 07:30:13
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Canon ma rowniez opinie malo celnego.
    >Pytanie - czy to prawda ze Nikon jest celniejszy.

    Tak, bo Nikon ma lepszy marketing ;)

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.