  • Data: 2011-07-01 11:03:19
    Temat: Re: Pentax poszedł pod młotek
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 12:15:00 +0200, Vituniu napisał(a):

    > Najlepszy korpus w swojej klasie i wreszcie
    > wzglednie tania standardowa stalka to "slabe
    > posuniecia produktowe"?

    Masz na myśli K-r? Jedyna jego zaleta to cena, bo inne aparaty z ta matrycą
    są dużo lepsze, a nieznacznie droższe.
    Stałka 35 mm f/2.4 DA SMC AL to jakaś pomyłka jest. Za tą samą cenę Sony ma
    Sony 35 mm f/1.8 DT SAM albo 30 mm f/2.8 DT Macro SAM a Nikon Nikkora 35 mm
    f/1.8 AF-S DX. Mimo, że sam mam Pentaxa, to nie widzę żadnych większych
    zalet tego systemu, poza tym, że jest oryginalny i egzotyczny - C/N/S mają
    nie gorsze sprzęty, a dużo większy wybór akcesoriów, obiektywów, lamp itp.

    > Chyba, ze masz na mysli sektor kompaktow w tym
    > ostatni wynalazek z wymiennymi szkielkami.

    Kupiłem żonie kompakta Pentaxa LS1000 ze względu na sentyment do marki i
    niestety HP o podobnych parametrach za połowę ceny Pentaxa robi ładniejsze
    zdjęcia. Pentaxa producent wykastrował nawet z trybów PASM - nie przyszło
    mi do głowy sprawdzić przed zakupem, że Pentax może tego nie mieć! Jest
    durny jak aparacik w komórce a jego matryca CCD 14 Mpix to pomyłka.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek