  • Data: 2015-01-08 11:02:56
    Temat: Re: Pentax>>Olympus OM-D
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 21:06:43 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > No, bylem. Ale z ogladania martwego aparatu niewiele wynika.
    > Moze Olympus jakies Dni Olympusa organizuje?
    > Tak czy siak - bardzo drogi system.
    > A co do e-m5 to cena zblizona jest w zasadzie do pelnoklatkowych
    > bezlusterkowcow Sony.

    Jak spytasz kogoś z obsługi, to znajdzie na pewno baterię i będzie można sie pobawić,
    testowałem w MM (Kraków, ale nie pamietam który). W Saturnie część aparatów jest
    wystawiona z naładowanymi bateriami (też sprawdzane w Krakowie).

    > No wlasnie sumaryczna roznica w wadze nie jest az taka duza.
    > Najwiekszy zysk widze na fiszaju.

    Mnie przy w/w szkłach wychodzi coś około 0,5kg różnicy. Dodatkowo mam dostepny
    większy zakres ogniskowych, mniejsze rozmiary obiektywów, filtrów, natomiast
    poświęciłem większą matrycę i wizjer optyczny. Czy warto? Dla mnie tak, dla wielu
    innych osób wprost przeciwnie :)

    A może E-M10? Chyba wyjdzie taniej niż E-M5.

    Pozdrawiam, Tomasz