eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPeleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 214

  • 151. Data: 2014-02-11 21:27:40
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-11 20:56, Artur Maśląg wrote:

    >>>> Zreszt zamiast rzeźb mamy reklamy;)
    >>>
    >>> Gdzie?
    >>
    >> Choćby na Kulczykowej A2.
    >
    > ?

    Między Strykowem a Poznaniem.

    >>> Jedno z lepszych rozwiązań komunikacyjnych
    >>> w stolicy i z autostradami to ma niewiele wspólnego.
    >>
    >> Tak zajebiste, że na reszcie Wisłostrady jest 80/70 a w tunelu musi być
    >> 50km/h i fotoradar na dobitkę.
    >
    > Ty jednak cierpisz na jakąś manię prześladowczą. Zapomniałeś jeszcze
    > o pretensjach do Galasa i SM.

    Nie nie cierpię - zwracam tylko uwagę, że w tunelu są akurat największe
    ograniczenia - kiepsko jak na jedno z lepszych rozwiązań komunikacyjnych
    - przed tunelem jest 70, za tunelem jest 70, w tunelu 50 - możesz mi
    wytłumaczyć czemu jedno z lepszych rozwiązań to większe ograniczenie
    przy absolutnej bezkolizyjności i odseparowania od ruchu pieszego?

    >> No i jak go zamknęli to korki się zmniejszyły;)
    >
    > Tak, na Tarchominie.

    Nie - na Wisłostradzie w stronę Bielan.

    >> Tak naprawdę to z komunikacyjnego punktu widzenia ważny jest jedynie
    >> brak skrzyżowania z mostem świętokrzyskim - a do tego to tunel jest
    >> średnio potrzebny. Ma inne zalety ale to urbanistyczne a nie
    >> komunikacyjne i można dyskutować czy były to najlepiej wydane pieniądze
    >> (znaczy miejskie, bo prywatnie to akurat się niektórym tak opłacało, że
    >> potem musieli w antyki inwestować bo nie mieli co z kasą zrobić;)
    >
    > Tak to z merytorycznej dyskusji o kwestiach monotonii i bezpieczeństwa
    > na autostradach, niejaki Shrek przeszedł płynnie do halsowania o
    > FR i domniemanych przekrętach przy budowie tunelu wzdłuż Wisły.

    Taka dygresja na temat nazwy przekręt;) A na temat fotoradarów to ty
    masz jakąś manię prześladowczą - skoro stawia się je z zasady w
    niebeziecznych miejscach, to wytłumacz co jest niebezpiecznego w tunelu
    - brak pieszych, brak skrzyżowań, na czym ta lepszość tego rozwiązania
    polega, skoro jest tak niebezpieczne? :P

    BTW - wyciąłeś sedno - z punktu widzenia komunikacyjnego jedyna
    zaleta/wada to brak skrzyżowania z Mostem (który jest mocno podniesiony
    i żeby to osiągnąć nie trzeba było tak naprawdę najdłuższego drogowego
    tunelu w PL.

    Shrek.


  • 152. Data: 2014-02-11 21:33:48
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 21:21, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 11.02.2014 21:01, Artur Maśląg pisze:
    >
    >>>>> Swoją drogą jak ktoś ma tendencję to usypiania na "nudnej" drodze, to
    >>>>> ewidentnie nie ma predyspozycji psychofizycznych do kierowania
    >>>>> pojazdami
    >>>>> i powinien dostać dożywotni zakaz kierowania pojazdami z napędem innym
    >>>>> niż własne mięśnie kierowcy.
    >>>>
    >>>> Jeździłeś kiedyś autostradami (czy innymi nudnymi drogami)?
    >>>
    >>> Tak.
    >>
    >> No, ale masz jakieś wsparcie?
    >
    > Maślak, może ty masz zwyczaj rutynowo kłamać, ale pierdol się.

    Jest takie powiedzenie:
    "Z gangsterem rozmawia się po gangstersku, z dżentelmenem po
    dżentelmeńsku, a z idiotą w dobrym tonie jest przegrać."

    Dlatego ja zwyczajnie pasuję i chylę czoła przed Twym "poziomem
    inteligencji".


  • 153. Data: 2014-02-11 21:45:20
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 21:27, Shrek pisze:
    > On 2014-02-11 20:56, Artur Maśląg wrote:
    >> ?
    >
    > Między Strykowem a Poznaniem.

    Nie o to chodziło.

    >>> Tak zajebiste, że na reszcie Wisłostrady jest 80/70 a w tunelu musi być
    >>> 50km/h i fotoradar na dobitkę.
    >>
    >> Ty jednak cierpisz na jakąś manię prześladowczą. Zapomniałeś jeszcze
    >> o pretensjach do Galasa i SM.
    >
    > Nie nie cierpię - zwracam tylko uwagę, że w tunelu są akurat największe
    > ograniczenia - kiepsko jak na jedno z lepszych rozwiązań komunikacyjnych

    Cierpisz - co mają ograniczenia w tunelu do zagadnienia monotonii
    i bezpieczeństwa na autostradach?

    > Nie - na Wisłostradzie w stronę Bielan.

    Tak, tak...

    >> Tak to z merytorycznej dyskusji o kwestiach monotonii i bezpieczeństwa
    >> na autostradach, niejaki Shrek przeszedł płynnie do halsowania o
    >> FR i domniemanych przekrętach przy budowie tunelu wzdłuż Wisły.
    >
    > Taka dygresja na temat nazwy przekręt;)

    A co to ma do rzeczy? Idź sobie na pręgierz z takimi dygresjami
    zupełnie poza tematem.

    > A na temat fotoradarów to ty masz jakąś manię prześladowczą -

    Ja? Przecież to nie o nich wspominam na każdym zakręcie, a w
    szczególności tam, gdzie w ogóle nikt o nich nie dyskutował i związku
    z tematem nie miały.

    > BTW - wyciąłeś sedno - z punktu widzenia komunikacyjnego jedyna

    Wyciąłem Twoje dywagacje, które żadnego związku z tematem nie mają,
    więc nie ściemniaj o tunelu "przekrętu", FR itd.




  • 154. Data: 2014-02-11 21:49:26
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.02.2014 21:33, Artur Maśląg pisze:

    >>>>> Jeździłeś kiedyś autostradami (czy innymi nudnymi drogami)?
    >>>>
    >>>> Tak.
    >>>
    >>> No, ale masz jakieś wsparcie?
    >>
    >> Maślak, może ty masz zwyczaj rutynowo kłamać, ale pierdol się.
    >
    > Jest takie powiedzenie:
    > "Z gangsterem rozmawia się po gangstersku, z dżentelmenem po
    > dżentelmeńsku, a z idiotą w dobrym tonie jest przegrać."
    >
    > Dlatego ja zwyczajnie pasuję i chylę czoła przed Twym "poziomem
    > inteligencji".

    Mhm, bardzo dżentelmeńskie - oskarżyć kogoś o kłamstwo, a potem podkulić
    ogon pod siebie i spierdolić.

    Jak by to miało być ortodoksyjnie dżentelmeńskie, to na wstępie
    powinieneś dostać po mordzie.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...


  • 155. Data: 2014-02-11 21:52:12
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >
    > Niektórzy nadal tkwią w przekonaniu, że są idealni ;)
    >
    > BTW - gdzieś tam czytałem, że grupą najbardziej narażoną na zasypanie
    > są młodzi kierowcy (znowu ci młodzi) i to nawet nie z powodu durnoty,
    > opowieści o adrenalinie, czy nocnych imprez itd., ale z racji czysto
    > organicznej/psychologicznej - starsi lepiej sobie radzą z
    > niedospaniem/zmęczeniem i monotonią. Było to dla mnie pewnym
    > zaskoczeniem, ponieważ wydawało mi się, że młody organizm lepiej sobie
    > z tym radzi, szybciej się regeneruje. Z perspektywy czasu jednak w
    > pełni się zgadzam z wynikami tych badań.
    >
    Moze tak byc, chociaz ja jeszcze pare lat temu uwielbialem jezdzic po nocy
    jakos tak fajniej a bonusowo maly ruch, nie mialem zupelnie problemow z
    zasypianiem a od jakiegos czasu mam wlasnie tendencje do zasypiania
    i niestety np. na wakacje zaczalem wyjezdzac w dzien a nie na noc.
    Myslalem, ze sie starzeje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 156. Data: 2014-02-11 22:01:47
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 21:25, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 10 Feb 2014 08:27:09 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2014-02-09 19:21, J.F. pisze:
    >> (...)
    >>> Ruch jest wiekszy od dosc dawna i imo od paru lat juz niewiele wzrosl.
    >>
    >> No i od dość dawna się go uspokaja.
    >
    > Nie, uspokajanie jest pozniejsze.

    No pewnie, od 2006 roku ruch się nie zmienił.

    >> Wniosek bym powiedział dość oryginalny, biorąc pod uwagę zachowania
    >> części kierowców na zwykłych krajówkach. Piesi/rowerzyści też by
    >> chcieli przeżyć.
    >
    > A Ty w ogole jezdzisz po drogach ? To musza byc jakies inne drogi.
    >
    > A moze i faktycznie inne.

    Ciekawa sprawa - w części jeżdżę po ty, o których opowiadasz ciekawe
    rzeczy, że opowiadasz podobne nawet o tych którymi nie jeździsz...

    >>> Owszem, wycinek, ale w wiele stron. Jesli nie polepszylo sie z
    >>> wroclawia do Koszalina, to nie polepszylo sie z Koszalina do Wroclawia
    >>> :-)
    >> To nadal Twoja bardzo subiektywna ocena małego fragmentu.
    >
    > Ejze, to juz przeciez droga "przez cala Polske".

    Z Wrocławia do Koszalina to jest droga "przez cala Polske", z której
    doświadczenia pozwalają na ekstrapolację na inne drogi w kraju
    i sytuację ogólną?

    > Owszem, mozesz jej nie znac,

    W części jest mi znana, ale ja na jej podstawie nie wyciągałbym
    nieuzasadnionych wniosków.

    > tak ja ja nigdy nie jechalem np z Tarnowa
    > do Warszawy, ale to juz jednak dosc istotna czesc.

    No widzisz, a nawet tam się poprawiło i to nawet znacznie:P

    >> No i przez pryzmat takich zachcianek nie widzisz obiektywnego
    >> poprawienia się sytuacji i to dość zasadniczego.
    >
    > Eee tam jakie zasadnicze, skoro jezdzi sie podobnie zle jak 15 lat
    > temu :-)

    Tobie.

    >>>>> A i glosy ze cale miasta powinny byc strefa 20 sa.
    ^^
    >>>> Powyższe pochodzą ze świata realnego, czy z twojej głowy?
    >>> No gdzie ja bym taka glupote wymyslil.
    >> To te głosy w głowie :P
    >
    > Czas laryngologa odwiedzic
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,muranow-
    ma-byc-strefa-tempo-30,84684.html
    >
    > http://rowerowalodz.pl/infrastruktura/strefa-tempo-3
    0
    ^^

    Hmmm, chyba nie tylko laryngologa potrzebujesz:P

    > A swoja droga zobacz - nawet na tym zachodzie nie wystarczy znaku
    > postawic, trzeba jeszcze jakies progi zwalniajace itp.

    Masz na myśli prawo czy praktykę? Jeżeli prawo to nie wnikałem, jeżeli
    chodzi o praktykę to zależy od sytuacji i nie bardzo wiem do czego
    dążysz.

    >> Tak, w obecności pieszych, tak:>
    >
    > Ale u nas nie wolno wyprzedzac nawet bez pieszych.

    I bardzo dobrze.


  • 157. Data: 2014-02-11 22:06:07
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > Pewnie wylaczyli, bo trudno cos podziwiac przez ekran dzwiekochlonny.
    >
    > Ekran niby moglby byc przezroczysty, ale widac to za drogo.
    >
    Tu akurat chyba rola ekologow - ponoc o te przezroczyste rozbijaja sie ptaki.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 158. Data: 2014-02-11 22:09:42
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 21:08:39 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > W dniu 2014-02-11 20:59, J.F. pisze:
    >> Dnia Tue, 11 Feb 2014 11:52:17 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >>> W dniu 2014-02-11 11:35, AZ pisze:
    >>>> A zeby bylo w tematycie - to dla mnie autostrady moglyby byc troche
    >>>> bardziej krete bo faktycznie po paru godzinach takiej jazdy czlowiek
    >>>> czuje sie jak na jakims haju...
    >>>
    >>> Autostrady są nudne i takie będą - są monotonne.
    >>
    >> Mozna zdjac ograniczenia i robi sie ciekawiej :-)
    >
    > Nie można i wcale nie robi się ciekawiej, a wręcz przeciwnie:> Jedyny
    > kraj niby bez ograniczeń to Niemcy, a nawet na granicy jest 130km/h jako
    > zalecane...

    zalecane. A lata się ile komu wygodnie. Zdarzało się, że przy "pustej"
    drodze i 160kmh w połowie TIRa miałem porszawkę na ogonie. Czyli leciał
    dużo ponad 200

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 159. Data: 2014-02-11 22:14:54
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >>
    >> U normalnego, zdrowego człowieka, zwłaszcza wracającego z wesela 350km
    >> ze startem o pierwszej w nocy, owszem.
    >
    > Owszem co?
    >
    Przeciez widzisz, ze najpowazniejsza trasa jaka w zyciu zrobil to powrot
    350km z wesela i na dodatek uwaza to za wielki sukces podkreslajac start
    o 1 w nocy...
    >>
    >> Mi się nie usnęło.
    >
    > Jak nie jeździsz to nie wiesz jakich "ciekawych" rzeczy można
    > doświadczyć:>
    >
    Wez mu tlumacz jak dla niego trasa to 350 km... 350 km to ja moge zrobic
    o kazdej porze dnia i nocy i ze spaniem nie mam problemu, problem sie
    pojawia jak sie ma do przejechania 1500.
    >> Dla upośledzonych takich jak AZ to może szok, ale to
    >> tacy upośledzeni stanowią problem. Nie zbyt proste drogi.
    >
    > Przejedź się kiedyś lepszym samochodem (na dłuższej trasie)
    > z większą prędkością autostradą w nocy - nie życzę, by to
    > była dłuuuuuga prosta...
    >
    To nigdy nie nastapi i umrze glupek w nieswiadomosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 160. Data: 2014-02-11 22:15:36
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 21:52, AZ pisze:
    (...)
    > Moze tak byc, chociaz ja jeszcze pare lat temu uwielbialem jezdzic po nocy
    > jakos tak fajniej a bonusowo maly ruch, nie mialem zupelnie problemow z
    > zasypianiem a od jakiegos czasu mam wlasnie tendencje do zasypiania
    > i niestety np. na wakacje zaczalem wyjezdzac w dzien a nie na noc.
    > Myslalem, ze sie starzeje ;-)

    To chyba jednak niezupełnie tak działa. Ja też jak byłem młody
    i zapewne piękny, to byłem twardy i wydawało mi się, że nie mam
    problemów z zasypianiem itd. Kiedyś w końcu usnąłem :>
    Z wiekiem oczywiście mam dużo mniejsze chęci do jazdy ot tak,
    ale związane to jest nie tyle z wiekiem wprost, co niestety z
    obowiązkami, ogólnie większym zmęczeniem itd. Jak muszę to jadę
    bez cudów tyle ile muszę, a lat 2x tyle :) Na co dzień to
    rzadko kiedy chce mi się jeździsz, ale wystarczy hasło wyjazd
    i jestem gotowy :) A ja mi się dobrze jeździ już po 2 dniach
    urlopu :)






strony : 1 ... 10 ... 15 . [ 16 ] . 17 ... 22


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: