  • 1. Data: 2014-02-08 06:29:12
    Temat: [NTG na sobotę]
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    Witam.

    Czy ktoś czyta / ogląda albo kojarzy jakiegoś prawdziwego DZIENNIKARZA!?

    Chciałbym się dowiedzieć... co dzieje się w Polsce i na świecie. A tak
    generalnie to w necie / TV news'y pokroju: rzesze gejów pobiło się z
    kibolami w Parku Kochanowskiego, jakiś polityk był pijany w Sejmie, ktoś
    wywiesił transparent na stadionie, że PO to ciule, news o wyborach miss
    Zimbabwe, w USA jeden czarny postrzelił 5 czarnych, a w ZSRR była taka
    mgła, że krowa się udusiła. Nic ciekawszego na świecie się nie dzieje?
    Kurwa... co czytać/oglądać?

    Czy jest mi ktoś w stanie podać adres www / nazwę gazety / kanał TV skąd
    zaczerpnę informacje z kraju i ze świata. Nie potrzebuję tuby
    propagandowej broniącej rzeszy uciśnionych homoseksualistów (GW, TVN,
    gazeta.pl) ani gołych cycków (wp, onet, interia) ani tego, że 25
    stycznie spadło 15 cm śniegu i o 12:36 świeci słońce (news dnia w TVN 24)

  • 2. Data: 2014-02-08 11:14:04
    Temat: Re: [NTG na sobotę]
    Od: tá´Ź

    http://aszdziennik.wordpress.com/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2014-02-08 11:38:21
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

> [...]
    > gazeta.pl) ani gołych cycków (wp, onet, interia) ani tego, że 25
    > stycznie spadło 15 cm śniegu i o 12:36 świeci słońce (news dnia w TVN 24)

    http://www.naszdziennik.pl/

    MSPANC

  • 4. Data: 2014-02-08 12:04:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello :D@w!d,

    Saturday, February 8, 2014, 6:29:12 AM, you wrote:

    > Czy ktoś czyta / ogląda albo kojarzy jakiegoś prawdziwego DZIENNIKARZA!?

    Masz pretensje do dziennikarzy a sam śmiecisz bez sensu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-02-08 13:18:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Feb 2014 06:29:12 +0100, :D@w!d J@$ napisał(a):
> [...]
    > gazeta.pl) ani gołych cycków (wp, onet, interia) ani tego, że 25
    > stycznie spadło 15 cm śniegu i o 12:36 świeci słońce (news dnia w TVN 24)

    No ale czego sie spodziewasz dowiedziec ?

    Sie zyje u nas ciagle mniej wiecej tak samo, to co maja pisac -
    sytuacja nie odbiega od normy ? No bo wioska odcieta zima od reszty
    kraju to w zasadzie norma :-)

    Na szczescie w coraz mniej ciekawych czasach zyjemy, a pamietam jak
    kiedys wracalem gdzies w 1987 po 2 tygodniach z zagranicy i nie
    wiedzialem co zastane - drugi stan wojenny, rewolucje, a moze lepiej
    nie wracac ...

    J.

  • 6. Data: 2014-02-09 17:50:30
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik ":D@w!d J@$" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:52f5c0a9$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > gazeta.pl) ani gołych cycków (wp, onet, interia) ani tego, że 25 stycznie
    > spadło 15 cm śniegu i o 12:36 świeci słońce (news dnia w TVN 24)

    Tu! tu! tylko tu:
    http://aszdziennik.wordpress.com/

    :)

    pozdr