  • 91. Data: 2014-02-11 10:17:03
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 10:10, masti pisze:

    > sprawdź

    Nie, nie, Ty mi je wskaż - linki poproszę, możesz też opisać
    lokalizację to sprawdzę w googlach. Istnieje spora szansa że
    takowe miałem okazję minąć i nic o tym nie wiedziałem.
    Nie wątpię też, że są oświetlone całą noc, by je mógł zauważyć:P

  • 92. Data: 2014-02-11 10:32:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 10:17:03 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    > to sprawdzę w googlach. Istnieje spora szansa że takowe miałem okazję
    > minąć i nic o tym nie wiedziałem. Nie wątpię też, że są oświetlone całą

    jasne mam Ci podać lokalizację czegoś co widziałem na zdjęciu w magazynie
    35 lat temu. Genialne

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2014-02-11 10:47:35
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 10:32, masti pisze:

    > jasne mam Ci podać lokalizację czegoś co widziałem na zdjęciu w magazynie
    > 35 lat temu. Genialne

    Opisujesz jakieś rzeczy, które jeżeli by miały być prawdziwe to by
    miały miejsce w świecie rzeczywistym i były prosto weryfikowalne,
    szczególnie gdyby ich wpływ taki, jaki opisywałeś w słowach:
    "A wiesz dlazego ustawiano koło autostrad kolorowe rzeźby itp"
    To czekam na linki w obecnych czasach, a nie opowieści co widziałeś
    gdzieś na zdjęciach 35 lat temu. Przez grzeczność zwrócę uwagę że
    mowa o poruszaniu się po autostradach w warunkach realnych.

  • 94. Data: 2014-02-11 10:59:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 10:47:35 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Opisujesz jakieś rzeczy, które jeżeli by miały być prawdziwe to by miały
    > miejsce w świecie rzeczywistym i były prosto weryfikowalne,

    a widziałeś linki, które podawałem? Ja wiem, że ty i tak wiesz lepiej
    więc nic Cię nie przekona.

  • 95. Data: 2014-02-11 11:11:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, February 11, 2014, 10:59:47 AM, you wrote:

    [...]

    Dlaczego kogucisz z cytatami? Tnij wrotki i trochę treści, skoro
    półtorej zdania na krzyż odpisujesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 96. Data: 2014-02-11 11:29:00
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 10:59, masti pisze:

    > a widziałeś linki, które podawałem?

    Te w których nie było słowa o Twoich pomysłach z kolorowymi rzeźbami,
    które miały 'odnudniać' autostrady? Nic tam nie było poza ogólnikami,
    które znamy od dawna, podobnie jak o eksperymencie w Montanie.
    Ja czekam na lokalizację tych kolorowych i zapewne oświetlonych
    rzeźb przy autostradach.

    > Ja wiem, że ty i tak wiesz lepiej
    > więc nic Cię nie przekona.

    Na obecną chwilę to nie masz nawet złamanego centa na poparcie swych
    pomysłów z rzeźbami itd., ale będziesz szedł w zaparte:>
    Mnie przekonują sensowne argumenty, a nie bredzenie o czymś, czego
    nawet pokazać nie potrafisz:>

  • 97. Data: 2014-02-11 11:35:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-02-11, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pomysłów z rzeźbami itd., ale będziesz szedł w zaparte:>
    > Mnie przekonują sensowne argumenty, a nie bredzenie o czymś, czego

    Wy sie chyba obaj na drobia zapatrzyliscie ;-)

    A zeby bylo w tematycie - to dla mnie autostrady moglyby byc troche
    bardziej krete bo faktycznie po paru godzinach takiej jazdy czlowiek
    czuje sie jak na jakims haju...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 98. Data: 2014-02-11 11:52:17
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 11:35, AZ pisze:
> [...]
    >
    > A zeby bylo w tematycie - to dla mnie autostrady moglyby byc troche
    > bardziej krete bo faktycznie po paru godzinach takiej jazdy czlowiek

    Autostrady są nudne i takie będą - są monotonne. Są natomiast dość
    bezpieczne, ponieważ nawet uśniecie nie powoduje najczęściej poważnych
    konsekwencji (zjazd do rowu, czołówka itd.). Nie mogą też być bardziej
    kręte z różnych przyczyn - jest za to jedna rzecz, która mnie
    serdecznie wkurza - nasze ekrany doprowadzające sprawę do absurdu.
    Dobrze, że przywrócili normalność (przynajmniej taka jest moja wiedza
    na obecną chwilę w tej materii) i będzie widać cokolwiek więcej niż
    ekran :>

  • 99. Data: 2014-02-11 12:00:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 13:56, KS pisze:

    > Przewinił ten co go wzięło na uprzejmość.

    Bredzisz.

    Miał obowiązek był uprzejmy.

  • 100. Data: 2014-02-11 12:06:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 16:27, J.F. pisze:

    > Pierwszych dwoch !
    > Autor najpierw goni, potem jakos niewyraznie zwalnia, a oni jada
    > gdzies obok niego. Drugi niewiele widzi, bo sie za blisko trzyma.

    Nieistotne. Nie mają prawa wyprzedzać w okolicy przejścia. Widać było
    przejście? Było.

    > Ciagle aktualny. Lepiej zeby dwoch pieszych poczekalo, czy 6 lub
    > wiecej ?

    ...zwłaszcza że potem i tak był korek?

    > Przepisowo jest prawym pasem :-P

    Bredzisz.