  • 101. Data: 2014-02-11 12:07:18
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 16:28, sqlwiel pisze:

    > Gdyby ta trójka pieszych zginęła na prawym pasie, to pewno ktoś by mu
    > jakąś winę wyszukał.

    Bo szklana kula tak ci powiedziała, czy jakiś urojony przyjaciel lub
    jego aniołek?

  • 102. Data: 2014-02-11 12:07:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Autostrady są nudne i takie będą - są monotonne. Są natomiast dość
    > bezpieczne, ponieważ nawet uśniecie nie powoduje najczęściej poważnych
    > konsekwencji (zjazd do rowu, czołówka itd.).

    No chyba, ze gnamy na tempomacie 180 i wpakujemy sie w tyl ciezarowki ;-)
    No dobra 140 ;-)

    > Nie mogą też być bardziej
    > kręte z różnych przyczyn - jest za to jedna rzecz, która mnie
    > serdecznie wkurza - nasze ekrany doprowadzające sprawę do absurdu.
    > Dobrze, że przywrócili normalność (przynajmniej taka jest moja wiedza
    > na obecną chwilę w tej materii) i będzie widać cokolwiek więcej niż
    > ekran :>

    Eee tam, moga byc tylko teren musi byc odpowiedni jak np. w Chorwacji.
    Miejscami jest prosto a miejscami jest kreto i wtedy z usypianiem nie ma
    problemu. Co do ekranow to fakt, to jakies chore bylo, choc z drugiej
    strony na takich Wegrzech nawpierdzielali co kilometr znakow o dzikiej
    zwierzynie tak, ze czlowiek juz ma omamy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 103. Data: 2014-02-11 12:07:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 16:41, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Usprawiedliwienia dla bezsensownego zatrzymywania się przed pasami
    > faktycznie nie ma.....
    > To jest zamach na cudze życie.

    Kupalina jak zwykle pierdoli bez sensu...

  • 104. Data: 2014-02-11 12:08:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 16:43, Cavallino pisze:

    > Mylisz się, zgodnie z PORD nie miał obowiązku się zatrzymywać,

    Ale miał prawo.

  • 105. Data: 2014-02-11 12:29:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 17:22, J.F. pisze:

    > Na wielu przejsciach swiatla juz sa, albo nie ma potrzeby, bo nie ma
    > tam 4 pasow z duzym ruchem.

    Na tym jeszcze nie ma. Zafunduj.

    > .. to bym dzis byl biednym chlopem i mowil po rosyjsku :-P

    Mhm, rozjeżdżanie pieszych i ignorowanie podstawowych zasad
    bezpieczeństwa w ruchu drogowym jako walka o wolność, oświecenie i
    polskość? Ty się może zacznij wreszcie leczyć...

    > No ba, z przyjemnoscia zaparkuje przepisowo, ale gdzie ?

    Na najbliższym wolnym, legalnym miejscu.

    > ciekawe czy tobie bedzie sprawiac. Zwlaszcza w 500km trasie :-P

    Gdzie masz 500-kilometrową trasę z permanentnym limitem 40km/h?

    POZA twoją chorą wyobraźnią...

    > Taka sytuacja. Ty widzisz to co kamera, czyli z przodu, a oni jada z
    > boku. Jada np ze stala predkoscia, a ten z boku troche wolniej i
    > jeszcze zwalnia. Dopiero trzeci i reszta maja w miare wyrazna
    > sytuacje.

    Najwyraźniej ci idioci, zupełnie jak ty, nie znają przepisów. Konkretnie
    przepisu ZAKAZUJĄCEGO WYPRZEDZANIA W POBLIŻU PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH.

    > Zaraz ... jest znak po prawej ?

    Przejście dla pieszych - jak i po lewej.

  • 106. Data: 2014-02-11 12:30:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Feb 2014 12:08:29 +0100, w <ldd0bd$5pm$4@node1.news.atman.pl>, Andrzej
    Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

    > Ale miał prawo.

    Co nie zmienia faktu, że było to mało rozsądne.

  • 107. Data: 2014-02-11 12:32:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 18:38, J.F. pisze:

    > Ty to widzisz, ale posadz sie na miejscu tego pierwszego z prawej.
    > Jedziesz powiedzmy dosc szybko, ten z lewej sie zbliza, patrzysz
    > raczej przed siebie a nie na boki, jestes juz gdzies juz blisko
    > zderzaka tego z lewej, a on nagle zwalnia.

    Ale dlaczego nadal nie przyjmujesz do wiadomości, że w pobliżu przejścia
    nie wolno wyprzedzać? Czy może hamulce zdemontowałeś i nie możesz
    zwalniać wedle własnej woli?

    [ciach]

    > No jak nie jak tak ? Zapis o prawej krawedzi ciagle jest, a drugie
    > zdanie bardzo slabo uzasadnia twoja teze.

    Tylko prawy pas był zajęty. Przez debili, ale niestety prawo nie daje
    możliwości spychania ich z drogi.

  • 108. Data: 2014-02-11 12:33:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2014 22:03, Cavallino pisze:

    > Tak, trzeba niektórym powtarzać, że nie mają się zatrzymywać bez potrzeby.
    > Gorzej że to jakieś tłuki i nie mogą tego pojąć.

    Była potrzeba, Kupolina.

  • 109. Data: 2014-02-11 12:35:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2014 08:51, Goebbels Cavallino pisze:

    > HINT: To że ktoś krytykuje debilizm naduprzejmego zabójcy,

    Goebbels wysiada...

  • 110. Data: 2014-02-11 12:37:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.02.2014 21:40, masti pisze:

    > albo nudna albo bezpieczna. Już dawnbo wykazano, że jak sie nic nie dzieje
    > to kończy się wypadkami.

    Brednie. Najwięcej wypadków jest na najbardziej ekscytujących drogach.