  • 111. Data: 2014-02-11 12:38:11
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.02.2014 22:42, masti pisze:

    > a wiesz dlaczego autostrady nie są proste? I to nawet w krajach gdzie
    > było na to miejsce? A wiesz dlazego ustawiano koło autostrad kolorowe
    > rzeźby itp? Wbrew pozorom autostrada z ograniczeniem prędkości jest
    > bardziej niebezpieczna od tej bez.

    Opierasz to na badaniach uczonych z Bierutowic?

  • 112. Data: 2014-02-11 12:42:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2014 10:10, masti pisze:

    > sprawdź

    Istnieją magiczne różowe jednorożce. Jak nie wierzysz to sobie sprawdź.

  • 113. Data: 2014-02-11 12:46:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 114. Data: 2014-02-11 12:47:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 12:30:59 +0100 osobnik zwany
    r...@k...pl napisał:

    > Co nie zmienia faktu, że było to mało rozsądne.

    mało rozsądne to jest wyprzedzanie bądź omijanie takiego co się przed
    przejściem zatrzymał. I podobnie sądzi PoRD

  • 115. Data: 2014-02-11 12:53:23
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 12:07, AZ pisze:
    > On 2014-02-11, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
    (...)

    > No chyba, ze gnamy na tempomacie 180 i wpakujemy sie w tyl ciezarowki ;-)
    > No dobra 140 ;-)

    Przy 140km/h to pewnie w ogóle by się dużo nie stało (no, zależy co by
    jechało za "wami"), ale generalnie to jednak są bariery, słupów
    przebiegających nie ma, wycieczki rowerowej z przystankiem też się
    nie zgarnie. Pielgrzymek też nie widziałem ;)

    > Eee tam, moga byc tylko teren musi byc odpowiedni jak np. w Chorwacji.
    > Miejscami jest prosto a miejscami jest kreto i wtedy z usypianiem nie ma
    > problemu.

    Wiesz, gdzieś są te granice krętości w związku z dopuszczalnymi
    prędkościami i zgadzam się, że czasem można spotkać bardziej kręte,
    ale tam zazwyczaj jednak są ograniczenia prędkości.

    > Co do ekranow to fakt, to jakies chore bylo, choc z drugiej
    > strony na takich Wegrzech nawpierdzielali co kilometr znakow o dzikiej
    > zwierzynie tak, ze czlowiek juz ma omamy ;-)

    Muszę to zobaczyć, ponieważ dawno nie byłem :)

  • 116. Data: 2014-02-11 13:13:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Wiesz, gdzieś są te granice krętości w związku z dopuszczalnymi
    > prędkościami i zgadzam się, że czasem można spotkać bardziej kręte,
    > ale tam zazwyczaj jednak są ograniczenia prędkości.

    Nie kojarze zeby byly tam ograniczenia ale 100% pewny nie jestem. Az takie
    winkle to to nie byly a z ograniczeniami oni tez nie sa nadgorliwi i za to
    ich lubie. Ale przynajmniej krajobraz nie jest monotonny.

    > Muszę to zobaczyć, ponieważ dawno nie byłem :)

    Nie wiem czy faktycznie co kilometr ale w zeszlym roku bylo ich sporo
    a jakos z wczesniejszych lat nie kojarzylem. Lepsze to niz tunel z
    ekranow :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 117. Data: 2014-02-11 13:34:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 13:13, AZ pisze:
    (...)
    > Nie kojarze zeby byly tam ograniczenia ale 100% pewny nie jestem. Az takie
    > winkle to to nie byly a z ograniczeniami oni tez nie sa nadgorliwi i za to
    > ich lubie.

    Skoro tak, to może nie miałeś na myśli specjalnie krętych, a takie
    mniej proste ;) Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale część autostrad
    ma miejscami wyraźnie mniejszy promień łuku niż zwykle spotykany,
    niemniej jak jest poniżej normy to są ograniczenia.

    > Ale przynajmniej krajobraz nie jest monotonny.

    Nie tylko tam - jak się jedzie na urlop to i nie monotonny:)

    > a jakos z wczesniejszych lat nie kojarzylem. Lepsze to niz tunel z
    > ekranow :-)

    Z całą pewnością :)

  • 118. Data: 2014-02-11 14:05:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2014 12:46, masti pisze:

    > Opierasz to na badaniach uczonych z Bierutowic?

    Nie. Na rzeczywistych statystykach.

  • 119. Data: 2014-02-11 14:07:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2014 10:32, masti pisze:

    > jasne mam Ci podać lokalizację czegoś co widziałem na zdjęciu w magazynie
    > 35 lat temu. Genialne

    Twierdzisz, że widziałeś. I twierdzisz, że to było wiarygodne.

    Jakoś ciężko mi zaufać komuś na tyle niekompetentnemu, że nawet
    ograniczać cytatów nie potrafi.

  • 120. Data: 2014-02-11 14:09:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2014 11:52, Artur Maśląg pisze:

    > Autostrady są nudne i takie będą - są monotonne. Są natomiast dość
    > bezpieczne, ponieważ nawet uśniecie nie powoduje najczęściej poważnych
    > konsekwencji (zjazd do rowu, czołówka itd.). Nie mogą też być bardziej

    Swoją drogą jak ktoś ma tendencję to usypiania na "nudnej" drodze, to
    ewidentnie nie ma predyspozycji psychofizycznych do kierowania pojazdami
    i powinien dostać dożywotni zakaz kierowania pojazdami z napędem innym
    niż własne mięśnie kierowcy.