-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.regionalne.wroclaw,pl.misc.samochody
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Date: Wed, 12 Feb 2014 08:08:45 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <ldf6m0$i9n$1@node1.news.atman.pl>
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl> <ld3nsr$fmm$1@speranza.aioe.org>
<Pine.WNT.4.64.1402072353520.204@quad> <ld3pv1$osq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<ld55uo$lqa$1@node1.news.atman.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
<52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
<lddeqh$ljc$3@node1.news.atman.pl>
<52fa45c4$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<lddnqe$np$1@node1.news.atman.pl>
<52fa7410$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
<lddui6$8jt$1@node1.news.atman.pl>
<52fa80a6$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<lde13n$bi6$1@node1.news.atman.pl>
<52fa8c20$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
<lde45t$gh5$1@node1.news.atman.pl>
<52fa953f$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<ldf1an$7t1$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1392188928 18743 159.253.247.138 (12 Feb 2014 07:08:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Feb 2014 07:08:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <ldf1an$7t1$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.wroclaw:653507 pl.misc.samochody:2523591
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-12 06:37, Shrek pisze:
> On 2014-02-11 22:24, Artur Maśląg wrote:
>> W dniu 2014-02-11 22:20, Shrek pisze:
>>> On 2014-02-11 21:45, Artur Maśląg wrote:
>> (...)
>>>>> Nie nie cierpię - zwracam tylko uwagę, że w tunelu są akurat
>>>>> największe
>>>>> ograniczenia - kiepsko jak na jedno z lepszych rozwiązań
>>>>> komunikacyjnych
>>>>
>>>> Cierpisz - co mają ograniczenia w tunelu do zagadnienia monotonii
>>>> i bezpieczeństwa na autostradach?
>>>
>>> Nic.
>>
>> Skoro nic, to skąd ci się tunel wzdłuż Wisły objawił tej dyskusji?
>
> Mniej więcej stąd co monotonia jazdy na autostradzie w temacie
> wyprzedzania na przejściu dla pieszych.
A zauważasz tę subtelną różnicę, że tak naprawdę poza tobą chyba nikt
nie chce dyskutować o kwestiach finansowych związanych z Twoją opinią
o politykach w kontekście tunelu w DC wzdłuż Wisły? Podobnie o FR przy
Karowej. To jest mania prześladowcza o której pisałem.
>> Daj kotu spokój, bo zdechnie:>
>
> Argumenty się skończyły:P
Jak na razie to widzę ich dokładnie zero z twojej strony w zakresie
dyskusji do której się dołączyłeś, więc one się nawet nie zaczęły:>
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.14 08:09 Artur Maśląg
- 12.02.14 08:16 Andrzej Lawa
- 12.02.14 08:24 Artur Maśląg
- 12.02.14 08:31 Artur Maśląg
- 12.02.14 08:41 J.F.
- 12.02.14 08:49 J.F.
- 12.02.14 08:54 Artur Maśląg
- 12.02.14 08:57 Artur Maśląg
- 12.02.14 09:09 Artur Maśląg
- 12.02.14 09:16 AZ
- 12.02.14 09:30 Artur Maśląg
- 12.02.14 09:38 AZ
- 12.02.14 10:30 Andrzej Lawa
- 12.02.14 15:09 r...@k...pl
- 12.02.14 15:48 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=