  • Data: 2014-02-12 08:08:45
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-12 06:37, Shrek pisze:

    > Mniej więcej stąd co monotonia jazdy na autostradzie w temacie
    > wyprzedzania na przejściu dla pieszych.

    A zauważasz tę subtelną różnicę, że tak naprawdę poza tobą chyba nikt
    nie chce dyskutować o kwestiach finansowych związanych z Twoją opinią
    o politykach w kontekście tunelu w DC wzdłuż Wisły? Podobnie o FR przy
    Karowej. To jest mania prześladowcza o której pisałem.

    > Argumenty się skończyły:P

    Jak na razie to widzę ich dokładnie zero z twojej strony w zakresie
    dyskusji do której się dołączyłeś, więc one się nawet nie zaczęły:>