  • Data: 2014-02-11 16:15:35
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-11 07:47, Artur Maśląg wrote:

    > Ty nie pytaj mnie czego niby nie wiem, a dawaj te linki.
    > Podobnie nie pytam co Tobie się wydaje, za to z całą pewnością
    > poproszę o linki do tych setek kolorowych rzeźb, które wszyscy
    > podziwiają :>

    Co do rzeźb, to chyba przytacza jakiś artystyczny eksperyment dawno
    zarzucony. Może nawet jakąś fotkę znajdzie, ja na przykład mogę podesłać
    fotkę palmy na rondzie;)

    Ale co do autostrad to ma rację - jest przepis (czy zalecenie), żeby
    była ograniczona widoczność w planie lub profilu drogi. Jak trzeba to
    jutro drogowców w robocie zapytam;)

    Shrek.