  • Data: 2013-05-27 14:36:49
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Też mnie wkurza, jak rowerzysta snuje się po drodze. Utrudnia to jazdę
    samochodem i jest niebezpieczne (mój wujek zginął kilkadziesiąt lat temu,
    gdy jechał prawidłowo rowerem po ulicy i został potrącony przez autobus). Z
    drugiej strony przepisy, z pewnymi wyjątkami, zabraniają jechać po chodniku.

    Natomiast co do takich osobników, jak ty, to znałem kiedyś podobnego, gdy
    udzielałem się na pewnym forum internetowym. Też cwaniakował niemiłosiernie.
    Potem forum zaczęło organizować spotkania w realu i owcy cwaniak raz się
    odważył przyjść. W momencie, gdy się przedstawił, to podszedł do niego jeden
    z forumowiczów i sprzedał mu strzał z liścia. Cwaniak poczerwieniał,
    odwrócił się i wyszedł pośpiesznie z lokalu. Nie muszę chyba dodawać, że
    więcej na forum się nie pojawił. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, jak
    jeden plaskacz może naprostować psychikę takiego cwaniaka. Ludzie studiują
    jakieś psychologie, resocjalizacje, prowadzą miesiącami czy latami terapię,
    a tu wystarczy jeden strzał w gębę, żeby zmienić czyjeś życie :)

    Robbo