  • Data: 2013-05-27 15:14:53
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.05.2013 08:53, Iglo wrote:

    > Tak jest i jeszcze do tego zimą nie są odśnieżane. Normalnie skandal.

    Bo wszyscy mówią jaka to jazda zimą niebezpieczna to i nie jeżdżą.

    Tej zimy 3 razy rozwaliłem sobie rower na pieprzonych dziurach w związku
    z tym jeździłem do pracy również komunikacją zbiorową i samochodem. I
    tak jak nagrzanym samochodem się jeździło całkiem przyjemnie (tylko musi
    się najpierw nagrzać) tak naprawdę nie rozumiem czemu ktoś jako-tako
    sprawny miał by jechać tramwajem zamiast rowerem. (Nie licząc oczywiście
    ścieżek rowerowych na które zgarnia się śnieg z chodników.)

    > Bo 5
    > napaleńców na krzyż się zaparło i przy -20C jeździ żeby coś udowodnić, może
    > sobie, może społeczeństwo.. Własną głupotę.

    Idąc tym tokiem rozumowania ktoś kto jeździ samochodem do sklepu po
    bułki też coś chce udowadniać? Może po prostu niektórzy LUBIĄ jeździć
    rowerem? Inni LUBIĄ jeździć samochodem a jeszcze inni LUBIĄ chodzić pieszo?

    > W ogóle nie powinni budować ścieżek, skoro sporo rowerzystów mimo ich
    > istnienia zapycha prawy pas "bo z kostki niewygodnej"..

    Już widzę te komentarze jakby w miastach robiono ulice z kostki
    brukowej... Ale rowerzyści mają "ścieżkę" - niech się cieszą z łaski
    pana, spierdalają z ulicy i nawet nie próbują narzekać na to, że jest do
    dupy?

    Michoo