  • Data: 2013-05-28 13:43:56
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.05.2013 11:20, t? wrote:

    > I co z tego? Masz ścieżkę to masz psi obowiązek tam jechać.

    Też nad tym ubolewam. Przy czym czy "drogą rowerową" z której ma się
    obowiązek korzystać w myśl ustawy jest też coś oznaczonego kombinacją
    C-13/C-16 jest niejasne. Zwłaszcza, że ten sam artykuł mówi o obowiązku
    ustępowania miejsca pieszym na DDRiP. Wcześniej DDR jest zdefiniowana
    jako wydzielona dla rowerów a DDRiP jest tylko w jednej wersji
    wydzielona dla rowerów.

    C-16 + T-22 imo jest najlepszym rozwiązaniem.

    > Nikt nie
    > powiedział, że każda ścieżka rowerowa ma umożliwiać wygodny przejazd z
    > prędkością maksymalną roweru.

    Mówimy o komfortowej prędkości a nie o maksymalnej. Jakbyś miał całe
    miasto wybrukowane to ciekawe co byś twierdził. Poza tym taka droga jest
    niebezpieczna.

    > Co to kurwa za argument -- jechałem wbrew przepisom ulicą, bo było
    > wygodniej albo szybciej?!

    Dokładnie[*]. Przy czym nie mam jakiegoś skrzywienia na jazdę rowerem -
    olewam wszystkie przepisy tak długo jak długo może mi to ujść na sucho.

    Spora część kierujących samochodami też jeździ ulicami wbrew przepisom
    bo tak szybciej i wygodniej ;)

    [*] Tak naprawdę w tamtym przypadku oznakowanie było tak żałośnie
    zrobione (jeden znak na jednym skrzyżowaniu, którego już teraz nawet nie
    ma), że potraktowałem go jako ewentualne usprawiedliwienie dla jazdy
    chodnikiem.

    Michoo