  • Data: 2013-05-27 16:26:25
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.05.2013 16:08, Andrzej Lawa wrote:

    > No i tu jest mały problem, bo sporo jest rowerzystów jadących w tempie
    > świńskiego truchtu albo jeszcze wolniej - jedzie sobie taki dziadzio w
    > tempie szybkiego marszu i blokuje ulicę...
    >
    > I wg mnie taki dziadzio powinien móc

    Z tym się zgadzam co juz pisałem ;)

    > (albo wręcz musieć)

    A z tym nie. Bo albo ci szybko jeżdżący będą łamać prawo i i tak jeździć
    drogą albo zapierdalać po chodniku co nijak nie jest bezpieczne.

    > jechać
    > chodnikiem, zwłaszcza jak jest na nim kilka osób na kilometr.

    Wiesz, z poznania do lubonia jest sobie droga. Obok drogi od pewnego
    momentu idzie DDRiP. Jechałem do warsztatu odebrać samochód i jechałem
    ulicą, DDRiP najpierw w ogóle nie zauważyłem - takie sobie oznaczenie,
    ale jak je już zobaczyłem to zjechałem - po co jechać po dziurawej i
    niezbyt szerokiej drodze koło samochodów skoro mam całą ścieżkę dla
    siebie... Po czym wróciłem na ulicę bo ścieżka składała się z kostki
    którą podniosły korzenie drzew dając w efekcie falę przetykaną
    gdzieniegdzie dziurami albo wystającymi korzeniami. Widziałem tam nawet
    1 rowerzystkę po drodze, w sumie to najpierw usłyszałem a jechała może
    10km/h. A różnica 10 km/h to np różnica pomiędzy byciem w pracy po 20
    minutach i wreszcie obudzonym a byciu po 40 minutach i nieźle wytrzęsionym.

    Michoo