  • Data: 2012-05-21 02:42:50
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.05.2012 12:56, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Każda ścieżka pozwala w większym stopniu wykorzystać możliwości roweru,
    > niż dowolna ulica w mieście możliwości samochodu. Więc jest to tekst jak
    > najbardziej na miejscu.

    > Tyle, że odsetek debili na rowerach jest wyjątkowo duży.
    Z mojego doświadczenia wynika, że odsetek debili za kierownicą wydaje
    się być niestety większy. Chyba stanie w korkach tak frustruje (a
    napewno mnie to najbardziej wkurza jak siedzę za kierownicą 4 a nie 2
    kółek).

    > A także tych,
    > którzy nie znają nawet podstawowych przepisów ruchu drogowego albo mają
    > je w dupie.

    Ktoś sobie zaparkował.
    http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?i
    d=img20120215111840.jpg

    Sprzątanie chodnika:
    http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?i
    d=img20120215111840.jpg

    Ten miły starszy pan próbował przejechać na czerwonym świetle (zresztą
    jak widać zaraz potem stanął) mnie i inną pieszą gdy przeprowadzałem
    rower przez przejście
    http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?i
    d=img20120215111840.jpg

    Każdy lubi pogadać:
    http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?i
    d=img20120215111840.jpg

    Oraz wiele, innych na których nie chciało mi się/nie miałem
    czasu/możliwości wyjąć aparatu, jak:
    - pani otwierająca drzwi na skrzyżowaniu prosto przed moim nosem
    - pan taksówkarz ocierający się o mnie gdy zmieniałem pas (wcześniej
    sygnalizując wyraźnie) przed skrzyżowaniem (stanął 10 metrów dalej w
    sznurze samochodów na czerwonym)
    - pani przepychająca się prawie że przez ludzi i rowery na
    przejeździe/przejściu, dogoniona na skrzyżowaniu mówi, że nie widziała,
    że jest zielone (miała migające pomarańczowe)
    - pan ostro hamujący przede mną na przejeździe po czym po spojrzeniu na
    sygnalizację przepraszający...miał strzałkę i się zagapił.
    - pani jadąca samochodem po ścieżce, bo jej bliżej do kiosku
    - pan łamiący mi błotnik na przejeździe i wrzeszczący, że "rower się
    przeprowadza". Na sugestię, żeby przeczytał PORD się zapowietrzył.
    - pan trąbiący na mnie i krzyczący, że obok jest ścieżka gdy widać
    wyraźnie, że skręcam na rondzie w lewo, ścieżka idzie tylko prosto
    - pan próbujący mnie wyprzedzić gdy jechałem ~35km/h w strefie
    zamieszkania a z naprzeciwka jechały samochody, przy 3 nieudanej próbie
    dał dość ostro gazu i efektownie wyszedł z progu
    - kutas, który gdy skręcałem w lewo (wyraźnie sygnalizując) w strefie
    zamieszkania postanowił mnie wyprzedzić z lewej strony. do tej pory nie
    wiem jak mi się udało zachować równowagę po poślizgu przedniego koła
    - dwóch przemiłych panów, którzy postanowili mnie zwyzywać i rzucić we
    mnie przez okno kubkiem z resztką kawy
    - ciekawy osobnik wyprzedzający mnie z rosnącą prędkością i w malejącej
    odległości po kolejnych 3 skrzyżowaniach, z rozpędu prawie wjeżdżający w
    tył samochodu stojącego na czwartym

    Więcej z tego roku nie pamiętam.

    Michoo