  • Data: 2012-05-20 08:27:34
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-20 02:35, T...@s...in.the.world wrote:

    > Hm, wydaje mi sie ze jednokierunkowe sa po prostu bezpieczniejsze.
    > Za to przy malym ruchu mniej wygodne.

    Bardziej chodzi o brak konieczności zmiany strony drogi X razy na
    odcinku Xset metrów - wydłużając drogę dojazdu oraz zdecydowanie
    zwiększając zagrożenie (przecinanie ruchu samochodów).
    Wyobraź sobie drogę, na której samochody co kilkaset metrów raz jadą
    ruchem lewostronnym, raz prawostronnym.

    Podobnie dziwnym wynalazkiem są przyciski dla pieszych/na przejazdach na
    skrzyżowaniach - po kija? nie mogą się zmieniać zgodnie z cyklem świateł
    dla samochodów ?! Jedynie spowalniają ruch i wywołują frustrację -
    samochody mają czerwone światło, piesci mają czerwone i muszą czekać do
    kolejnego cyklu świateł.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik